رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

گراميداشت روز معلم

1397/2/11 9:30
نویسنده : مامان فرناز
202 بازدید
اشتراک گذاری

 معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است همه کار معلم کار عشق است.

عزيز مامان براي گراميداشت روز معلم خيلي ذوق داشتي و شعرهايي كه در وصف اين مهربان يادگرفته بودي را مدام زمزمه مي كردي و من اشك ذوق ريختم اولين بار كه خواندي مي گفتي ديگه نمي خونم عزيزكم اشكم از اين بود كه كي انقدر بزرگ شدي ،مربي خوبم تو مثل مادر برام عزيزي ،مربي عزيزم دارم مي رم از اينجا مي رم از اين گلستان ...........خيلي زيبا بود و صداي تو زيباترش كرد براي من 

عزيزكم خوشحالم كه حس قدرداني و شوق اين صفت خوب در تو هست ،شب براي معلمت نقاشي قشنگي كشيدي و مدرسه ات رو ترسيم كردي با اشتياق كادو و گل را در دستان قشنگت گرفتي و تا معلمت را ديدي گفتي Happy ticher day كه معلمت خنديد و گفتم با زبون قشنگ مادريت بگو گفتي روزت مبارك دوستت دارم .

عزيزم اميددارم همه معلمهاي پايه هاي بعديت رو هم دوست داشته باشي.

پسندها (4)

نظرات (2)

احسانه شهرویی(مامان پارسا)احسانه شهرویی(مامان پارسا)
18 اردیبهشت 97 19:25
ماشاا... چه آقا پسری خدا حفظش کنه چه جالب یک روز از پسر من بزرگتره..محبت
مامان فرناز
پاسخ
قربان شما،آخي خدا نگهدارشون باشه💋💋💋
مامان الیمامان الی
22 اردیبهشت 97 11:39
آفرین به تو پسر قدردان و مهریون محبت