رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

یلدای سال۹۵

1395/10/1 9:26
نویسنده : مامان فرناز
352 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم پسر خوبم،از پارسال شب یلدا تا امسال مدام یاد به قول خودت للدا و خاطره هاش بودی و سوال می کردی چرا دوباره للدا نمی گیری دوست دارم للدا بیاد و بالاخره آمد شیرینم و من برایت یلدا گرفتم و تو با ذوق و شوق هرچه تمام تر کمکم کردی و باز هم دوست داشتی همه وسایل شکل حیوانات باشه و کلی تشکر و ذوق و رقص و حرفهای دلنشینت که دل مامان و بابا رو می بری امیدوارم تمام یلداهای عمرت شاد باشی 

به خاطر ذوقت یه یلدا خونه خودمون گرفتیم و شب یلدا خونه مامان جون عزیزت در کنار دوستان نازت شب یلدا رو گذروندی و وقتی برمی گشتیم تو ماشین گفتی مامان من این روزا رو خیلی دوست دارم سرت رو بردی به سمت آسمون و گفتی خدا هر روز للدا باشه خیلی خوب بود انشااله همه روزت خوب باشه دوستت دارم دردانه ام


پسندها (10)

نظرات (2)

مامان ويهان جون
1 دی 95 12:53
رادمهر جون يلدات مبارك گل پسر و بهترين ها براي تو و مامان باذوقت آرزو دارم
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از لطفتون دوست عزيز❤️❤️❤️
مامان الی
1 دی 95 15:17
رادمهر عزیزم امیدوارم هندوانه رویاهایت شیرین، انار موفقیت هایت پر دانه، پسته خاطراتت خندون، قصه زندگیت خوش و عمرت چون یلدا بلند باشه
مامان فرناز
پاسخ
ممنون زن عموي مهربانم از دعاي پرمهرت همراه با هم