رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

قصه پائيز

1394/6/30 22:19
نویسنده : مامان فرناز
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پائيز,سلام بر عشق،سلام بر تو 

رادمهرم پائيز را دوست مي دارم يه حس عجيب يه حس پراز خوبي و خاطره و دلتنگي ، فصل مشترك من و پدرت،فصلي كه در دل من جان گرفتي و خبر بودنت ابري ترين بهانه پائيز قصه ام شد وقتي كه وجودت اشك شوق را به چشمانم آورد فصلي كه نوزاد پانزده روزه من با ولع از شيره جانم مي مكيد و اتمام اين وابستگي نيز با پائيز بود ،چشمان زيبايت در اين فصل به روي دنيا باز شد و لبخندت اولين بار در اين فصل قشنگترين خاطره زندگيم شد و هزاران خاطره خوب پائيزي ديگر ،مي بيني جان مادر تقويم عمر من فصل پائيزش هميشه پررنگ تر است اين روزها به قدري دلتنگم كه هيچ كس و هيچ چيز نمي تواند مرحمي بر دلتنگيم باشد جز بودنت ،ياد آن روزهايت ياد عاشقانه هايمان كه اميد دارم پائيزها ادامه دار باشد .

قلم را به دست گرفته ام و به سراغ تو تنها انيس لحظه هاي دلتنگيم آمده ام 

پائيز كه مي شود انگار از هميشه عاشق ترم در تمام طول پائيز نمناكي شب ها را با تمام منفذهاي پوستم لمس مي كنم و چشمانم همه جا نقش ديدگان تو را جستجو مي كند ،پائيز كه مي شود همراه برگها رنگ عوض مي كنم زرد و نارنجي مي شوم و با باد تا افقي كه  چشمانت در آن درخشيدن گرفت پيش مي روم و مقابلت به رقص درمي آيم تا آنجا كه باور كني تمام روزهاي پائيز ،گذشته تا به امروز همواره عاشقت بوده ام .شايد تقدس قدمهاي تو باشد كه از يمن آمدنت برگها هم به هواي بوسيدن قدمهايت خود را زمين مي زنند.پائيز كه مي شود بي قراري هايم را در باغچه كوچكي مي كارم و آرام آرام قطره هاي باران را كه روزهاست در دامنم جمع كردم به باغچه مي نوشانم مي دانم تا آخر پائيز تمام بي قراري هايم شكوفه خواهد داد ،پائيز كه مي شود بي آنكه بدانم چرا بيشتر از هميشه دوستت دارم و بي آنكه بداني چرا دلم بهانه عاشقي مي گيرد و پائيز امسال عشق حس ديگري دارد و معشوق خواستني تر است ،پائيز من زيباست،خوب است،عاشق است 

دردانه ام پائيز را فراموش مكن آن زمان كه جوانه عشق در من روييدن گرفت و من سرشار از عشق تو را مي جستم آن زمان كه چتر پناهگاهمان بود در زير اشكهاي آسمان،دستانم نبض دستانت را مي گرفت تا همراهت باشند ،نفسهايت را دانه به دانه مي شمرد تا ته عاشقي .

پائيز آمده است ،پائيز لفظ ديگر دوستت دارم است بر باد مي دهم همه بودنم را يعني تورا به دوست خوبمان مي سپارمت .

پائيزت پر از رگبار آرزوهاي قشنگ 

اولين لحظه هاي پائيزت پر از نم نم باران خوشرنگ انشاءاله و من آرزومند آرزوهايت 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان الی
31 شهریور 94 11:23
رادمهر عزیزم، امیدوارم لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ باشه آرزومند بهترین ها و رقم خوردن بهترین خاطره ها برایتان هستم
مامان فرناز
پاسخ
در سايه پرمهرشما مهربانم دوستتان دارم
مامان فاطمه
3 مهر 94 12:58
غم و اندوهایت را به برگ درختان اویزان کن چند روز دیگر میریزند خیلی زیبا نوشتی عزیزم امیدوارم پاییزی پر از عشق پیش رو داشته باشین
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از دعاي قشنگتان و لطف وجودتان
مامان آنیسا
6 مهر 94 7:18
منم عاشق پاییزم خیلی زیبا بود
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم پائيزتان پراز اتفاقات خوب انشاءاله
مامان مهربون
16 مهر 94 12:46
بازم مث همیشه متنتون زیبا ... ماشالا به پسرتون
مامان فرناز
پاسخ
تشكر از نگاه خوبتان بسيار سپاسگذارم