رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

روز جهاني كودك و ماهروزت خجسته

1394/7/16 16:11
نویسنده : مامان فرناز
474 بازدید
اشتراک گذاری

شيرين عسلم رادمهر 
نوشته هايم از صفر تا به امروزت شايد نتوانسته باشد زيباترين واژه ها براي بيان احساسم را در خود جا دهد ولي تمام ناتمامم سعي مي كنم تا به قشنگ ترين دوستت دارم ها برسيم ...

آن وقت من با طناب شعرهايم تاب مي بندم و تو روي غش غش خنده هايت سر مي خوري ...

و من مثل هميشه عاشق خنده هايت مي شوم و تو را آرزو مي كنم .

نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمرزيرسقفي نفس كشيدن

نه براي اين حرف مضحك كه نان آورم باشي

نه براي زيباييت

نه براي هوس هايم

نه حتي براي عشق - كه حرف بزرگي است -

تو را آرزو مي كنم

فقط براي اينكه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم .

مي داني ...

تصميم گرفته بودم عاشق شوم

مثل كودكيهايم كه هي تند تند عاشق مي شدم

باد بادكم را برداشتم و دلم را در باد گذاشتم

ايستادم سر راه...

من عاشق نشده ، بادبادك آنقدر بالا رفت كه ازچشم تو هم پنهان شد...

و من فكر مي كنم كه روزي مي آيد و تو مي روي

و من مخاطب تمام عاشقانه هايم را از دست خواهم داد..

راستي مستحق تر از من كيست به تو

تو روزي بالاخره عاشق خواهي شد

عاشق دختري با چشم هاي سياه

كه برايت شعرها خواهد نوشت ...

تقدير همه مادران اين است حب عشق فرزند و نظاره گر عاشقانه هايش
دلخوشم به كودكي و كودكانه هايت تمنايم شاديت و سلامتيت،اولين ماهروز از سال سوم زندگيت و روز كودك بر تو مبارك دردانه ام.

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان الی
21 مهر 94 15:13
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید رادمهر عزیزم هر روزت سرشار از شادی و شور و نشاط
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم زن عموي خوب و بااحساسم بسيار دلنشين بود