رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

سومين سالروز ميلادت ستاره باران

1394/6/18 21:01
نویسنده : مامان فرناز
252 بازدید
اشتراک گذاری

روزي كه تو پا به اين دنيا گذاشتي من نيز متولد شدم سرنوشتت با سرنوشت من گره خورد,تو به این دنیا اومدي  تا هم آهنگ با هم تو مسیره زندگی حرکت کنیم ، سومين سالروز  تولد توست، چه لحظه‏ی نابیه این روز به یادموندنی ...
این شعر رُ به مناسبت این روز و از صمیم قلب به تو تقدیم می‏کنم :
دانه‏ای می‏روید
              در دلِ پاک زمین
                             می‏شود یک گل سرخ
                                                می‏شود حاصل یک عشق لطیف
من در این جشن حضور
                   که ز آغاز تو آغاز شده‏ست
                                      به تو و شادی تو دل شادم
                                                          من به خُرسندی تو خُرسندم
روز میلاد تو میلاد من است
                   رویش خنده به لبهای تو ، گل خنده به لبهای من است
شاد و خُرم به جهان باش و مرا شاد نما
                                      چونکه آغاز تو آغاز من است
                                                  و سرانجام تو سرانجام من است 

عزيزكم نمايي از جشن ميلادت تلاشمان شادي و خوشي توست هرچند كم و كوچك 

پسرم رادمهر قدردان عزيزانمان كه دستانمان را هميشه در شادي و غم با مهر فشرده اند باش 

دوستت دارم تا نفس باقي است 

 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان منصوره
18 شهریور 94 22:55
تولدت مبارک رادمهر جان. ان شاالله همیشه شاد وسلامت باشی عزیزم
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم بهترينها را برايتان مي خواهم
مامان الی
19 شهریور 94 10:51
رادمهر عزیز سومین سالروز میلادت هزاران هزار بار مبارك اميدوارم سالیان سال زیر سایه پر مهر پدر و مادر خوب و مهربانت شاد و سلامت باشی و خنده از لبانت دور نشه
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزمهربانم هرآنچه خوبي است برايت از خدا آرزو دارم
مامانش
29 شهریور 94 11:31
تولدت مبارک عزیزم.
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم از پيام تبريكت
مامان فاطمه
3 مهر 94 12:53
به به چه کیک قشنگی تولدتم مبارک عزیزم با ارزوی بهترینها برای رادمهر عزیز
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم از پيام پر لطف و محبتتان ،نگاهتان زيباست