رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

لحظات پاياني سال 93

1394/1/1 1:54
نویسنده : مامان فرناز
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماه من! سه بهار است كه در كنارمي و تو در میان ناباوری من وارد سومين سال زندگيت شدي  نتونستم از عهده شکر نعمت وجودت بربیام در آستانه سومين سال زندگیت رو به درگاه خدای مهربونم که هرچه دارم از اوست, خالصانه سجده شکر بجا میارم و تنها حرفی که در این لحظه میتونم به خدای خودم بزنم اینه که :
" معبودمن! تورو شکر میکنم که این نعمت بی نظیر را به من هدیه کردی.
خدای من! از تو میخوام که به من کمک کنی تا پسرم رو اونطور که خودت دوست داری بزرگ کنم و پسري شایسته رحمت و لطف خاص تو تربیت کنم.
پروردگار بی همتای من! پسرم رو درکمال سلامت و آرامش حفظ کن و در تمام لحظه های زندگیش یار و همدمش باش.
آفریدگار مهربان من! به پسرم عمر طولانی و باعزت عطاکن و نگذار حتی برای لحظه ای از این عمر رو در غم و درد بگذرونه.
خالق تمام جهان! تو قدرتی داری که حتی در محدوده تصور و فکر ما نمیگنجه, پس با همون قدرت عظیمت پسرم رو عاقبت بخیرکن و هرگز نگذار یاد تو از قلبش بیرون بره و به غیر تو پناه ببره.
خدایا! رحمت تو بی پایان و لطف تو بی اندازه ست.پس پسرم رادمهرم رو تنها به تو میسپارم.تمام آرزوهایی که برای این نازنین دو سال و نيمه ام دارم خودت محقق کن!
آرامش قلبم رادمهر! این دعاها و همه دعاهایی که درقلبم برای تو دارم رو خالصانه و عاجزانه به درگاه خدای مهربونمون فرستادم و امیدوارم وشک ندارم که اجابت خواهد شد.این اطمینانم به اجابت دعاهام از اطمینانی که به خودم دارم ناشی نمیشه.این اطمینان از اعتمادی که به بزرگی خدای خودم دارم ناشی میشه و شک ندارم که خدا اونقدر بزرگ و بخشنده ست که دعاهای یک مادر رو در واپسين ساعات پاياني سال مي شنوه  و بی جواب نمیگذاره.
رادمهرم 
ٍسالهاي پيش هیچ کدوم از اين روزها رو تصور نمیکردم پسرم  و حالا نمیدونم که چه روزهای دیگه ای برای سالهای بعد در انتظارمونه.دلم به این گرمه که امسال رو به شکل دیگه ای و خیلی بهتر از سالهاي گذشته شروع کنيم و لحظه تحویل سال برام پراز حس خوب آرامش باشه درحالیکه کتاب خدا توی یک دستم است و با دست دیگه بازوان ظریف تورو در آغوش گرفته و درکنار تو و پدر مهربانت از صمیم قلب دوستتون دارم ودعا می كنم دلم به این گرمه که سال جدید برامون فوق العاده خوب و دوست داشتنی باشه دلم به این گرمه كه در آرامش باشيم این دلگرمی رو از خدا دارم و تمام روزهاي این سال رو هم به خودش میسپارم تا باز هم بهترین اتفاقات برامون بیفته.خدایا بخاطر این روزهای خوبی که سپری کردیم تورو شکر میکنم و خدایا مثل همیشه کنارمون باش و نگذار تنها بمونیم و یاریمون بده تا در سال جدید هرروزمون بهتر از روز قبل باشه.
پسندها (10)

نظرات (7)

پریسا
1 فروردین 94 12:28
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله عیدتون مبارک به ما هم سر بزنید
مامان فرناز
پاسخ
تشكر از اينكه به ما سرزديد سال نو شما هم مبارك
مامان الی
3 فروردین 94 10:53
رادمهرم امیدوارم روزگارت همیشه شاد باشد و خنده بر لبانت عزیزم
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم عزيزم همچنين براي نازنينم اليساي عزيزم
مامان آنیسا
6 فروردین 94 7:46
سال نو مبارک عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشی در کنار خانواده
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه به ما سرمي زني اميدوارم سال خوبي رو تا به امروز پشت سرگذاشته باشي و روزهاي خوبي رو پيش رو داشته باشي
مامان صفا
6 فروردین 94 17:43
سلام فرناز جون سال نو مبارک امیدوارم همیشه سایه تون بالا سر رادمهر باشه و همیشه با خوشی و سلامتی زندگی کنین
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:40
سلام عیدو بهتون تبریک میگم امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه من اپم با هف سینمون و .... بهم سربزنید
مامان شراره(راحله عباسی)
15 فروردین 94 17:44
سال نو بر وفق مرادتان.....
مامان زهره
15 فروردین 94 20:37
سلام فرناز جون پطوری گلم پسر نازت پطوره امیدوارم سال بسیار خوبی رو در پیش رو داشته باشید براتون شادی بهمراه سلامتی رو خواستارم امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشید سالتون به خوشی