رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

سي امين ماهروز ميلادت

1393/12/16 10:03
نویسنده : مامان فرناز
207 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنينم وقتی که تو آمدی زمین دیگر زمین نبود.گویا آسمان به زمین فرود آمده بود و زمین پرشده بود از فرشتگانی که تورا بدرقه میکردند.آن روزها وقت راه رفتن در اطرافت دقت میکردم تا بال فرشتگان نگهبانت به زیر پاهایم نرود.آن روزهای خوب که تلخ و شیرینهای زندگیم به هم آمیخته بود و من سرگشته از حضور وصف ناشدنی تو, دنیا را با بالهای نامرئی عشقی که تو در من زنده کرده بودی پشت سر گذاشتم و از کنار تمام لحظه های سختی که بی تو بر من گذشته بود گذشتم و به چشمه جوشان عشقی رسیدم که تا بی نهایت در قلب من برای تو خواهد جوشید.
رادمهرم اولین شبی که تو دنیا را با حضورت به رنگ بنفشه های بهاری رنگ آمیزی کردی,منم دوباره متولد شدم درست مثل امروزکه ماهروز ميلاد توست.
زیبای دلبندم! هنوز در باورم نمی گنجد که دو سال و شش ماه از اولین لحظه درآغوش گرفتن تو میگذرد.به همین زودی سي ماه از زیباترین روزها و شبهای زندگی من درکنار تو سپری شد و من درآستانه ورود تو به سومین سال زندگیت بهاری تر از بهارم.
میوه ی دلم! باز هم می گویم این همه برای بزرگ شدن عجله نکن.کمی آرامتر عزیزکم. برای رسیدن به کدام روز و برای دیدن کدام سال این چنین شتاب میکنی که من به گرد پاهایت نمیرسم.تو با شتاب روزها و شبهای با هم بودنمان را میروی و من هرچه در پی تو میدوم باز برای دیدن تو, برای بوییدن تو , برای لمس ظرافتهای تو , برای شنیدن صدای دلنشین تو, برای چشیدن طعم باتوبودن, زمان کم میاورم.وهربار که برای لحظه ای می ایستم و به پشت سرمان نگاه میکنم تنها جای پاهای تورا میبینم.انگار که من در تو خلاصه شده ام و تو مرا در خود به هرسو که میخواهی میکشانی.
عسل شیرینم! تمام زندگی همین حالاست.همین حالا که کودکی و همه ی نگرانیت اینست که من لحظه ای در کنارت نباشم.همین حالا که جز از لحظه هایی که چشم باز کنی و مرا درکنارت نبینی نمیترسی.همین جا که پاکی و صداقت وجودت را با همه ی ثروتهای دنیا نمیتوان خرید.همین امروز که اگر از تموم دنیا هیچ چیز نداشته باشی و تنها دستانت در دستان من باشد میتوانی شاد باشی.همین ديشب که با دستان کوچکت مرا در آغوش گرفتی و به خواب رفتی ونیمه های شب که از صدای گريه هاي بلند خودم از خواب بیدارشدم, دیدم که تو هم با آن چهره نازو زیبایت در آغوش من با صدای بلند در خواب مي گريي.نمیدانم چه چیز باعث شده بود که هردوی ما درخواب با صدای بلند بگرييم .اما میدانم که هرچه بود بین قلب من و تو مشترک بود.همین اشتراکهای ظریف لذت مادربودن را برای من صدچندان میکند.
یکی از شعرهایی که وقتی در حال بازی هستی با لحن شاد و کودکانه ات با صدای بلند میخوانی این شعرست:
" ماما ماما مامانی        مامان مامان مامانی
ما  ماماما مامانی         ماما ماما مامانی
و..."
واونقدر با همین کلمه "مامان" در شعری که می سرایی بازی میکنی که من دست از کار میکشم و بدون اینکه متوجه من بشوی از شنیدن صدای دل انگیزت لذت میبرم و به خودم میبالم که اسم من مفهوم شعریست که تو مي سرايي. 
عزیزمامان! بخاطر تمام این خوبیهایی که در من زنده میکنی از تو ممنونم.واز خدای مهربانمان سپاسگزارم بخاطر اینکه دوسال  و شش ماه تمام به من شایستگی این را داد که مادر تو باشم.
شيرين پسرم سي امين ماهروز قدم گذاشتنت به این دنیا را به تو و به خودم که چنین هدیه ای را از خدا گرفته ام, تبریک میگویم.برایت در دل بهترین آرزوها را میکنم و با دست دعا به درگاه خداوند میبرم.

پسندها (11)

نظرات (8)

مامان آنیسا
17 اسفند 93 8:59
آی مبارک ... آی مبارک
مامان فرناز
پاسخ
بسيار ممنون عزيزم
مامان الی
17 اسفند 93 9:35
رادمهر عزیز و شیرین زبونم امیدورام ماه ها و سالها در کنار مامان فرناز و بابامحمد مهربون زندگی سرشار از عشق و آرامش داشته باشی
مامان فرناز
پاسخ
ممنون زن عموي مهربانم مي بوسمتان
مامان مهربون
18 اسفند 93 8:38
ماما ماما مامانی قربونش برم یعنی میشه منم نی نی داشته باشم
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم خدانكنه مهربان چرانشه به همين زوديا انشاءاله خداوند يه ني ني خوشگل و سالم رو چراغ دلت مي كنه گلم مطمئن باش
مامانی
19 اسفند 93 9:01
سلام پسر خیلی ماهی دارید خدا حفظش کنه اسمشم مثل خودش نازه به آدم آرامش میده
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم نظرلطفتونه خداوند حافظ پسرگل شماهم باشه
مریم
21 اسفند 93 8:56
خدا شما مادر و پسر مهربون رو برای هم حفظ کنه در پناه خودش. واقعا همینه. بچه ها دنیای خیلی قشنگی دارن و خدا رو شکر که می تونیم هر روز تجربه کنیم این دنیای قشنگ رو. شاد باشین در پناه خدا
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم همچنين آواي عزيز را براي شما
مامان آنیسا
26 اسفند 93 11:02
پیشاپیش عیدتون مبارک عزیزم سالی پر ا خنده و شادی داشته باشین
♥ایدا♥
27 اسفند 93 12:41
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنیدپسر خوشگلتو هم ببوس
مامان زهره
28 اسفند 93 8:50
سلام گلم خوبی کوچولوی نازت چطوره سال جدید رو به شما تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوش بهمراه سلامتی پیش رو داشته باشید وبه تمامی آرزوهاتون برسید
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از محبتتان اميدوارم سال خوب و سرشار از خوشي و سلامتي پيش رو داشته باشيد