رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

پايان شيردهيت

1393/8/20 2:39
نویسنده : مامان فرناز
172 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم

دو سال و دو ماه پيش درست  زمانی که صدای اذان ظهر توی گوشم پیچید , پرستار تو را در آغوشم گذاشت و صدای گریه تو برای اولین بار, نوید به دنیا اومدن یه فرشته کوچولوی پاک و معصوم بود که شد بهترین هدیه خدا به من . فرشته کوچولویی که به دنیا اومدنش با عشق بود , نفس کشیدنش در درونم با عشق بود , اصلا " حضورش به زندگیم رنگ محبت و عشق داده بود . موجودی که از اولین لحظه هستیش , محبت عمیقش به دلم نشست  , باهاش حرف زدم , درددل کردم , براش دعا کردم و کلی آرزوهای قشنگ براش از خدا خواستم .تولدش توی زندگی من یه نعمت بزرگ بود و حضورش یه رحمت و برکت بی انتها .خورشيد بخشنده زندگيم هميشه به من اين مهيب را مي زند  كه يادم باشه شیرینی سختیهایی که به خاطرش کشیدم . یادم باشه که قشنگترین هدیه زندگیم بوده و هست . حس شادی و غم توامان کنده شدن  یک عزیز از وجودم رو یک بار دیگه  با تولدش و بعدها با از شیرگرفتنش تجربه کردم و آموختم برای چندمین بار که وابستگیها و دلبستگیها , در عین طعم شیرینی که دارن , چقدر آدم رو از پا میندازن ! الان حسرت تجربه دوباره اون لحظه هایی که فرشته وار در آغوش من بود و با نگاه معصومانه ش من رو مسحور میکرد به دلم مونده ! اما خب هر روز بزرگتر شدنش هم یه هدیه جدید برای منه . و من میدونم که قدر همین لحظات رو هم باید خوب بدونم , که تکرار نمیشن و زود میگذرن . 

مهربانم ازت ممنونم كه صبورانه و بسيار با منطق با اين مرحله از زندگيت كنار آمدي به پاس قدرداني از صبوريت جشن سه نفره اي گرفتيم و وقتي ازت پرسيدم كه جايزه چي مي خواي گفتي كت مشكي الهي من فداي تو با اين دلبستگيهايت بشم اين خاطره شد براي من پسر دو ساله و دوماهه من براي پايان شيردهيش كت مشكي خواست دوستت دارم با تمام وجود دردانه ام 

پسندها (7)

نظرات (2)

هنرهای دست ساز چیکچی
20 آبان 93 8:15
ممنون كه به وبلاگ پسرم سر مي زنيد
مامان عسل 
29 آبان 93 10:45
سلام دوست جونی خوبی پسملی گلت خوبه ....به سلامتی ازشیرگرفتی راحت شدی من ازالآن نگران اون روزم.....رادمهرعزیزموببوسش سلام عزيزم ممنون شما خوبيد عزيزم اصلا نگران نباش برخلاف انتظارم بسيار راحت بود خدا رو شكر اصلا رادمهرم اذيت نشد اميدوارم براي شما و همه مادرا اين مرحله به راحتي بگذرد شماهم عسلمو ببوس