رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

تکثیر تو در هر ثانیه از زندگیم

1393/3/13 3:04
نویسنده : مامان فرناز
192 بازدید
اشتراک گذاری

زمرمه می کنم

تا پژواک صدامو تو وجو دت بشنوم

دنبال یه چیزی می گردم

که با اون به خودم ثابت کنم زنده ام

مثل وقتی که

یه موجود رنده

بین دو تا کوه

فریاد می زند

من زنده ام .................

و کوه جواب می دهد

من زنده ام من زنده ام من زنده ام من زنده ام

مثل وقتی که دلت می خواهد 
حواس پنج گان ات را تست کنی
تا خیالت راحت شود همه چی درست کار می کند

پس وقتی صدایم را می شنوی

پس وقتی لمس دستهایم را روی پوستت حس کردی

پس وقتی نگاهم در نگاهت معنا گرفت

پس وقتی که مشامت را عطر تنم پر کرد

پس وقتی شیرینی بوسه از لبانم را
در دهانت مزه مزه میکنی

پس وقتی ناخوداگاهت حس ششم 
تو را به اینکه من عاشق توام نوید میدهد

آن هنگام

جان هر چه کوه می شناسی

پژواکی بفرست تا به جان خسته ام

نویدی باشد

تکثیر تو در هر ثانیه از زندگی ام  یعنی قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود 

پسندها (10)

نظرات (1)

مامانی
17 خرداد 93 0:18
الهی! خیلی ماهه خدا حفظش نه. ممنون نظر لطفتونه خدا عزيز شما را هم حفظ كنه ممنون كه نظر داديد