رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

رادمهرم هرگز فراموش نکن .......

1393/3/8 3:06
نویسنده : مامان فرناز
160 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم هرگز فراموش نکن در این دنیا نمی تونی مردم رو مجبور کنی دوست داشته باشن،عاشقت باشن،تائیدت کنن،بهت احترام بذارن، قبولت کنن و باهات خوب باشن هیچ اهمیتی نداره پسرم بدان زندگی،بدون روز های بد نمی شود،بدون روز های اشک و درد و خشم وغم نمی گذره اما،روزهای بد، همچون برگ های پاییزی،باور کن که شتابان فرو می ریزند،و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی استخوان می شکنند،و درخت استوار و مقاوم بر جای می ماند عزیز من برگهای پاییزی،بی شک، در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت ومفهوم بخشیدن به تداوم درخت،سهمی از یاد نرفتنی دارند.... عزیز من فراموش نکن شب عمیق است،اما روز از آن عمیق تراست.غم عمیق است اما شادی از آن هم عمیق تر است،بزرگان هرگز،ضرورت اندوه را اتکار نمی کنند،چرا که هیچ چیز مثل اندوه،روح را تصفیه نمی کند پسرم از باختن پند بگیر واز پیروز شدن لذت ببر هرگز حسد نورز نقش وتاثیر شگرف و مهم خندیدن را هرگز فراموش نکن بدان در این دنیا به ازای هر انسان ناپاک، انسان های صادقی هم وجود دارند هرگز از اشک ریختن خجالت نکش به عقایدت ایمان داشته باش حتی اگر همه در جهت خلاف تو حرف بزنند همه حرف ها را بشنو و سخنی را که به نظرت درست میرسد انتخاب کن تسلیم هیاهو نشو  و اگر خود را بر حق می داندی پای حرفت بایست و با تمام قوا بجنگ عزیز من خواسته ام از تو این است همیشه با احساس باش به دور از تنش و تهاجم و غرور و کبر 

هرگز اين 4 چيز را در زندگيت نشكن

اعتماد - قول - رابطه و قلب

زيرا اينها در هنگام شكستن صدايي ندارند ولي درد بسياري دارند.

پسرم حداکثر تلاشم رو میکنم که بفهمی ، بزرگ شوی وبزرگ بمانی که مهم ماندن است، بزرگ ماندنت آرزوی من و بابایی است 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)