رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

پنجمين تولدت

1396/6/20 0:39
نویسنده : مامان فرناز
168 بازدید
اشتراک گذاری

تو که اومدی به دنیا بابال گرم فرشته  

  توي دستای قشنگت یه دنیا خوبی نوشته                            

 توی فصل دردو غم بود.توی بی کسی مطلق                

 توی اه و حسرت و غم توی دردای دمادم                  

توکه لبخند زدی پژمرد هر چی دنیا داده بود غم                  

تو که گفتی مامانه من قندو ریختی تو دل من              

 تو مثل خود نباتی مثل اسمون بزرگی            

 مثل رودخونه زلالی مثل گل تو بی مثالی                  

تو خود مهر خدایی تو یه اسمون نگاهی                  

نگاه خدا به بنده اوج گرمای وجودی            

تو برام  حکم سجودی          راز بندگی بنده        تو نفس یه دنیا رازی   واسه من یه دنیا نازی❤️💐

رادمهرم عزيزكم پنجمين شمع زندگيت را فوت كردي يك سال ديگر بزرگ شدي نازنينم امسال شرايط طوري شد كه نتونستم جشن تولدت رو بگيرم ببخش ماماني رو خيلي خودخوري كردم ولي بدون عزيزم پدر و مادرا گاهي نمي تونن كارايي رو انجام بدن و اين معنيش اين نيست كه به فكر بچه هاشون نيستن نازنينم بدون من و بابايي خيلي دوستت داريم و هدفي جز شاد كردن دل كوچيك تو نداريم و گاهي اين موارد پيش مي ياد و تو بايد با شعور و درك بالات بپذيري ،بردمت شهربازي و كلي بازي و شادي و شدي اسپايدرمن كوچك من ، برعكس هر سال امسال از مدتها قبل برنامه ريزي تولدت رو مي كردي و جشن اسپايدرمن مي خواستي و اين بهانه اي شد تا دل كوچيكت رو شاد كنيم اميدوارم از اين شادي  راضي باشي ،دوستت داريم پسر عزيزم💋💋💋

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان الی
20 شهریور 96 10:32
پنجمین سالروز تولدت مبارک رادمهر عزیزم آرزو می کنم در آغوش گرم پدر و مادر عزیز و مهربانت همیشه شاد باشی و سرفراز