رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

چهارسال و شش ماهگيت

1395/12/17 12:21
نویسنده : مامان فرناز
336 بازدید
اشتراک گذاری

در بنفشه زار چشم تو

من زبهترین بهشت ها گذشته ام

من به بهترین بهار ها رسیده ام

تو همزبان بهترین دقایق حیات من

لحظه های هستی من از تو پرشده ست
 

برایت رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدني وآرزوهایی پر شور که از میانشان چندتایی برآورده شود برایت آرزو می کنم که فراموش کنی چیزهایی را که باید فراموش کنی برایت شوق آرزو می کنم آرامش آرزو می کنم برایت آرزو می کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوی و یا با خنده ی کودکان برایت آرزو می کنم که دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار مهمتر از همه برایت آرزو می کنم که خودت باشی،مهربانم آخرين روزهاي سال ٩٥ را مي گذرانيم و تو خوشحال از رسيدن بهار،چه زيباست ديدن چشمان پرذوقت وقتي نايلون پرآب ماهي قرمز عيد در دستانت مي دوي و به رهگذرا نويد آمدن عيد را مي دهي و روزي چندبار نگاهشان مي كني و نگراني كه نكنه عمرشان تمام بشه و سرسفره هفت سين نباشن از سال أولي كه بهار راشناختي ذوق داشتي ،چه دلچسب است كه وقتي شب مي شه مي گي مامان يك روز ديگه گذشت عيد مي ياد ،نازنينم دوست دارم شاديت را ماهروزت مبارك ،دوستت دارم

 

پسندها (8)

نظرات (1)

مامان الی
28 اسفند 95 12:18
ماهروزت خجسته رادمهر جان همیشه سرزنده باشی و پرشور پسر خوش قلب و مهربون