رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

سه سال و دوماه طلايي

1394/8/16 23:49
نویسنده : مامان فرناز
301 بازدید
اشتراک گذاری


عشقی دلنشین با نغمه هایی شیرین و زیبا نمایان شدو با نگاه اول   بر جانم نشست و دلم را به لرزه واداشت نور ا مید و پر فروغی شد بر جانم .  و چه زیبا و پر معنا ، دوست دا شتن و عشق ورزیدن را تفسیر کرد.

 شبهای تنهایی و سکوت را روشن و پر نور سا خت و پاییز و زمستان را به بهار شاد متصل نمود .
 حالا که تو را یافتم باید این را بدانی :    که تا هستی و هستم کنار من باشی ،
 جان و ایمانم را در تو و کسی که خالق توست جستجو کردم و خود را یا فتم .
  با هم و در کنا ر هم او را پرستش می کنیم و او را بخاطر این مو هبت و عشق ستایش می کنیم .

شيرين زبونم رادمهرم اگر می توانستی بازتاب خودت را در چشمانم ببینی ، کسی را می دیدی که باعث شده است قلبم خندان شود. نگاهی اجمالی به  کسی می انداختی که تاثیری معرکه روی زندگی ام داشته  و روزهایم را متحول کرده است.
اگر می توانستی آنچه را در دلم با تو در میان بگذارم بشنوی ، به کلماتی حاکی از سپاس بابت حضورت و تعریف و تمجید از وجودت گوش فرا می دادی.
اگر می توانستی یکی از بهترین هدایایی را که کسی می تواند دریافت کند تصور کنی ، می فهمیدی که حضورت در زندگی ام چقدر با ارزش است.
امیدوارم همیشه یادت باشد که تو چقدر برای من مهم هستی و چقدر دوستت دارم.

ماهروزت خجسته همنفسم

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان الی
18 آبان 94 10:19
امیدوارم لحظه هایتان سرشار از نگاه پرمهر خدا باشه ممنون عزيزم همچنين براي شما
مامان فاطمه
30 آبان 94 15:37
ماهگردت مبارک گل پسر خیلی زیبا نوشتی مامان مهربون عالی بود
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از نگاه پرمهرتان
مامان
1 آذر 94 8:01
سلام خدا این دختر ناز رو براتون نگه داره با پست تماشای تلویزون و کودکان بروزم
مامان فرناز
پاسخ
سلام ممنون از پيامتون عزيزم پسر