رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

بخشنده همچون خورشید

آرامشمي

1393/10/8 22:22
نویسنده : مامان فرناز
570 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش من رادمهرم
من در این هیاهوی زندگي آرامشی دارم از جنس تو فرقی ندارد چه ساعت از شبانه روز باشد صدایت را که می شنوم
خورشید در دلـم طلوع میکند وقتی آغوشت را بروی تمام آرزوهایم باز میکنی آنقدر مجذوب گرمای وجودت میشوم
که جز آرامش آغوشت تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از ياد مي برم

به چشمان من تو ‎نهايت احساسی ,نيازی ,خواستنی ,به چشمان من تو چيز ديگری هستي
ناب ‎
بی تكرار‎...
تو بی مرز مال مني
من برای دوست داشتنت ، برای لمس دستانت , برای نگاه در چشمانت ، برای بوسیدنت , برای غرق شدن در آغوشت ، برای زندگی با خیالت ؛برای نفس نفس زدن در دلتنگی هایت ؛برای زندگی با نامت ؛ برای نجواهای عاشقانه در گوشت از هیچ کسی اجازه نمی گیرم 
حتی از خودت ..


تمام زنانگیم را نذر شادیت می کنم تو فقط برای من  بخند من احساسم را با همین دست نوشته ها به قلبت میرسانم فقط با تو زنده ام
روزی که با تو شروع نشود اصلا نمی ارزد که به شب برسانیش
دوستت دارم آرام جانم کوتاه می نویسم ‎ تو بلند بخوان‎ به بلندای تمام احساسم ‎
دوستت دارم ‎
عـــــــ ـــــــاشقانه هایم تـــــمامی ندارد! وقتی تـــــــــــــــو بـــــهــــترین اتفاق زندگي ام هستي 

 

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان گیلدا
8 دی 93 22:37
سلام وبلاگ قشنگی دارید لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jp
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم لطف داريد ممنون كه به ما سرمي زنيد با كمال ميل عزيزم با افتخار رأي دادم
افسانه
11 دی 93 19:30
سلام عزیزم . چه متن احساسی قشنگی نوشتی ! واقعا تاثیر گذار بود . امیدوارم همراه همسرت و پسر طلا زندگی سرشار از موفقیت وسلامتی داشته باشی . پسر ناز رو ببوسین .
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از اينكه وقت گذاشتي و خواندي گلم براي شما هم همينطور روي ماه شما و روشاي نازنين رو مي بوسم
مامان محمدطاها
12 دی 93 15:56
عزیزم خیلی قشنگ و رمانتیک بود
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه وقت گذاشتين و خوندين
بابای لیلا سادات
16 دی 93 2:40
مامان فرناز
پاسخ
سلام ممنون كه به ما سرزديد