رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

سومين يلداي با هم بودنمان مبارك

1393/10/3 20:10
نویسنده : مامان فرناز
260 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شيرينم

چه حسی بالاتر از اينكه میدانم تمام دنیای  تو شده ام
و چه عشقی بالاتر از علاقه من به  تو ؟
من زیباترین گل بهاری شب یلدایت
و تو بلند ترین شب خوشبختی من
(تو و من)
یلدای باهم بودنمان دراز باد 

شيرينم عروسكي كه خيلي دوستش داري و اسمش رو رادين گذاشتي خواستي كنارت باشه و لحظه هاي شادتون رو با هم بگذرونيد عزيز دلم خواستي كه اول رادين شمع فوت كنه و سوزونديش و كلي ناراحت شدي و مدام ازش عذرخواهي مي كردي و وعده هاي شيريني بهش مي دادي كه خاطره اين شبمان شد و روزي چند بار فيلمش رو مي بيني و افسوس مي خوري  قربون مهربونيت برم تمام روزهايت پر از خاطره نفسم

 

پسندها (15)

نظرات (6)

مامان فاطمه
7 دی 93 11:41
ماشالا چه گل پسر نازی خدا براتون حفظش کنه
مامان فرناز
پاسخ
عزيزم ممنون كه به وبلاگ رادمهرم سرمي زنيد نظر لطفتونه گلم
مامان فاطمه
7 دی 93 11:42
سلام مامان فرناز عزیزم من شمارو با افتخار لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم منو لینک کنید
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم خوشحالم كه به ما سر مي زنيد با كمال ميل عزيز
افسون
7 دی 93 21:08
سلام عزیزم . ماشالله . چه شازده پسر خوشگلی داری ! خدا حفظش کنه . ایشالله یلداهای زیبا یی داشته باشه پسملمون همراه با سلامتی و تندرستی . پسر گلت رو ببوس . ممنون که بهم سر زدی .
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم گلم از نظر لطفت روي ماه شما و كوچولوتون رو مي بوسم لطف داري عزيز
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
8 دی 93 11:55
سیصدمین یلدات رو جشن بگیری هندونه کوچولو
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم محبت داريد تشكر از پيامتون
مامان راحله
8 دی 93 23:08
سلام عزیزم .. ماشالله گل پسر خوشگلی داری.. خدا حفظش کنه .. ان شالله زمستون خوبی رو در پیش رو داشته باشید .
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون چشمانتان قشنگ مي بينه انشاءاله خوشگل خانوم شما سالم و سلامت باشند
نرگس
12 دی 93 16:33
سلام، ماشالا باشه به جون پسر ناز و دوس داشتنی شما
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم نظر لطف شماست خاله جونم