رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

روز جهانی کودک و اولین ماهگرد از سال سوم زندگیت

1393/7/16 1:49
نویسنده : مامان فرناز
376 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم می شود

که ((دوستت دارم )) مرا به لاله ی گوش های نازنینت بیاویزی ؟
من دچار خواستنِ توأم ...
می خوابم که دوستت داشته باشم 
بیدار می شوم که دوستت داشته باشم 
نفس می کشم که دوستت داشته باشم 
با این همه روزمره نیستم ...
در تکرار توست که نو می شوم من همان روز آخر اسفندم که هر روز تحویل می شوم به تو 


دردانه ام امروز شانزدهم مهر اولین ماهگرد بعد از تولد دوسالگیت است امروز مصادف شده با روز جهانی کودک مهربانم بر تو مبارک این دو مناسبت کودکم کودکی شعر زندگی است و شعر کودکی جهان هستی اگر تو نبودی شمعدانی های لب پنجره این گونه زیبا گل نمی کردند و عطر سیب دیگر معنایی نداشت اگر تو نبودی بابا و مامان معنایی نداشت اگر تو کودک من نبودی اصلا این روز معنایی نداشت 
کودک زیبایم دنیای کودکانه صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذارم کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد کاش دنیا سراسر کودکانه می شد و من کودک 
 امروز که روز جهانی کودکه به خودم قول دادم تا اونجا که در توان دارم بگذارم کودکی کنی هر چند که خیلی دوست داری کارهای بزرگترها را انجام دهی دوست داری به دنیای بزرگترها سرک بکشی و هر چه زودتر وارد این دنیای به ظاهر زیبا بشی مهربانم بمان در همین کودکی که خیلی قشنگتر از دنیای ما بزرگترهاست کودکی یعنی شادی یعنی بازی کودکی یعنی تفریح و شیطنت های گاه بیجا کودکی معنی خنده هایی است که صدایش سقف آسمان را بشکافه کودکی یعنی فارغ بودن و فارغ زیستن از گناه و سختی کودکی یعنی تجربه های پاک و ناب دوستی های ساده کودکی یعنی آموختن اون چیزهایی که شاید بعدها هرگز فرصتش را در بزرگسالی پیدا نکنی کودکی یعنی امنیت کودکی یعنی عشق به دنیا دیدن فقط زیبایی ها گذشت و مهربانی و توجه از طرف دیگران 
خلاصه کودکی یعنی آرامش

دوست دارم از کودکی تصویر روشن و شفاف و رنگی داشته باشی به امید روزی که زمانی بفهمی که دنیای تو چیزی است متفاوت از دنیای ما بزرگترها پر از لحظه های ناب شاد زیستن و این ممکن نیست مگر به دست من و بابایی و همین الان از سهم خودم بهت قول می دم تا زمانی که نفس دارم تمام تلاشم را برای این کودکانه های ناب خواهم گذاشت و برای تأییدش اگر بودم که هیچ و اگر نبودم یک یادش بخیر ساده از سهم خودت برایم کنار بگذار 

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان هانا و آریا
16 مهر 93 17:19
روزت مبارک رادمهر جان
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم روز خوشگلاي شما هم مبارك
مامان عسل 
18 مهر 93 8:02
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__رادمهرعزیزم روزکودک ________________(_____|_____)مبارکت باشه خوشگلم بووووووووووووووووس