رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

تويي دليل همه حال و احوالم

1393/7/12 2:08
نویسنده : مامان فرناز
202 بازدید
اشتراک گذاری

همدمم رادمهرم

رفتار من عادی است
اما نمی دانم چرا
این روزها
از دوستان و آشنایان
هر کس مرا می بیند
از دور می گوید :
این روزها انگار حال و هوای دیگری داری !
اما ، من مثل هر روزم
با آن نشانی های ساده
و با همان امضا ، همان نام
و با همان رفتار معمولی
مثل همیشه ساکت و آرام
این روزها تنها
حس میکنم گاهی کمی گنگم
گاهی کمی گیجم
حس می کنم
از روزهای پیش قدری بیشتر
این روزها را دوست دارم
گاهی
از تو چه پنهان
با سنگها آواز می خوانم
و قدر بعضی لحظه ها را خوب می دانم
این روز ها گاهی
از روز و ماه و سال ، از تقویم
از خبرها بی خبرم
حس می کنم گاهی کمی کمتر
گاهی شدیدا بیشتر هستم
من كه همش به كارم فكر مي كردم الان بي خيال كارم
اين روزا عاشق ترم آشفته ترم 
حس غريبي دارم
حتی اگر میشد بگویم
این روز ها گاهی خدا را هم
یک جور دیگر می پرستم .........و همه اين روزاي من فقط تويي

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان عسل 
15 مهر 93 8:27
_______▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█سلام فرنازجون پسلی نازی داری خداحفظش کنه عزیزم به وب عسلم بیاتاباهم دوست بشیم گلم
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم شما لطف داريد چشم خوشحال مي شم از اينكه به وبلاگ پسرم سرزديد و پيام گذاشتيد ممنونم