رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

جشن میلادت عزیزم

1393/6/21 2:57
نویسنده : مامان فرناز
278 بازدید
اشتراک گذاری

در سپيده دم عاشقی كسي‌ متولد شد كه صدايش آرام تر از نسيم نگاهش زيباتر از خورشيد دلش پاك تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب و آن تو بودي بهانه قشنگم براي زندگي‌ 


 

دو سال از اون روز پر از استرس گذشت  باورش برام سخته  نمیتونم قبول کنم  دو سال گذشته خیلی زود بود خیلیییییییییییییی هنوز دوست دارم مثه روزای نوزادیت تو اغوش بکشمت و لمست کنم و بو کنمت  ولی حیف که الان تا خودت نخوای نمی شه و از  دستم فرار میکنی 
عزیزم از چند روز مانده به روز تولدت بابایی و مامان در تدارک جشن تولدت بودیم و شما با ذوق ما را همراهی می کردی الهی دورت بگردم که مدام آهنگ تولدت مبارک را می خواندی دوست داشتی کیک تولدت ماشین باشه و ما هم با کمال میل قبول کردیم و سفارش ماشین با کمی تفاوت را دادیم عزیزکم سالروز ميلادت كه امسال با روز ميلاد هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت امام رضا (ع) مصادف شده بود را به فال نيك گرفتيم و جشنت را در روز يكشنبه شانزدهم شهريور 93 با تصميم بابایی امسال در سفره خانه گرفتيم تا کمی با يكسالگيت متفاوت باشه و تنوعي براي ميهمانان عزيزمان

رادمهرم همیشه قدردان  پدر مهربانت باش که هر آنچه از دستش بر می آید با عشق و خلوص انجام می دهد گلم امیدوارم وقتی بزرگ شدی نه برای این روز خاص بلکه برای تمامی لحظه هایی که بی منت برایت گذرانده سپاسگذارش باشی مهربانم همه عزیزانمان در جشنت حضور داشتند و برایت کلی زحمت کشیده بودند که امیدوارم بتوانیم قدردانشان باشیم گلم شما با دوستان زیبایت لحظه های قشنگ و به یادماندی را برایمان به یادگار گذاشتی که عکسهایت گواه این لحظه ها و قشنگیهایش است باورت نمی شه مامانی یه جورایی وقتی شمع تولدت رو می خواستی فوت کنی و برای مامان ناز می کردی بغض داشتم  باورم نمیشد که داری بزرگ میشی کلی بهمون خوش گذشت و کلی عکس گرفتیم
خدای مهربونم
 امروز فقط و فقط ازت سلامتی و شادی بچه های کوچولو رو میخوام تو سایه دستای گرمت همه رو حفظ کن .

عشقممممممممممم  نفسمممممممممم پسرم شاهزاده رویاهای من

 ۲۴ ماه ازآسمانی ترین روز زندگی ما
 ۲۴ ماه ازپرشدن زندگیمان باترانۀ نفسهایت
۲۴ ماه از گرمای وجودت  وشادی نگاهت گذشت 
۲۴ ماه زیستن و نفس کشیدن با تو در من  امید داد ٬ یاد داد چگونه  زندگی کنم نه تنها زنده باشم 
کودک۲۴ماهه ام به من یاد دادی سخت نگیرم ٬
به من یاد دادی کودکی کنم ٬
به من یاد داد ی بخندم از ته دل .
به من  آموختی زندگی رنگی ست مامانی !!
۲۴ ماه نوشیدن شراب عشق .....و چه مستم ای خدا .
شکر از این مستی ...شکر از این عبادت خالصانه .
شکر برای بودنش ٬ بودنم .  بودنمون شکرررررررررررررررررر

 

پسندها (7)

نظرات (3)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:51
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com باسلام ممنون از اينكه به وبلاگ پسرم سر زديد و پيام گذاشتيد حتما به وبلاگ مليساخانوم سرمي زنم خداوند نگهدارش باشد
دختربهاری
27 شهریور 93 2:21
سلام خوبین؟ وبلاگتون خیلی قشنگه به نظر میاد که این عکسا رو اتلیه سها گرفتین...درسته؟نه؟ رادمهر جونو از طرف من ببوسین خداحافظظظظ سلام ممنونم از لطفتون بله عزيزم آتليه سها گرفتيم ممنون كه نظر مي دهيد
دختربهاری
27 شهریور 93 2:22
چه اقا کوچولوی خوش تیپی
مامان فرناز
پاسخ
ممنون شما لطف داريد ممنون كه به ما سر مي زنيد