رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

تولدت ستاره بارون

1393/6/16 1:45
نویسنده : مامان فرناز
169 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر از شيره جانم نوشيد تا شير شد
من به شير جانم شعور دادم تا بزرگ شد
اينك منم مادري كه تنهاييش را با خاطرات قد كشيدنت سپري مي كند و دل خوش دارد عمرش به بهاي پارساييت ته بكشد

امروز روز تولد توست و من هر روز بيش تر از پيش به اين راز پي مي برم كه تو خلق شده اي براي من كه زيباترين لحظه ها را برايم بسازي
تمام دقايق عمرم به همراه زيباترين بوسه هاي عاشقانه هديه امروز من براي تولدت دردانه ام

 

پسندها (6)

نظرات (3)

ماماآرمیتا
16 شهریور 93 7:55
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم از لطف و محبتتان اميدوارم هميشه سلامت باشيد
مامان الی
16 شهریور 93 10:35
باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است رادمهر مهربان و دوست داشتنی دومین سالروز زمینی شدنت مبارک
مامان فرناز
پاسخ
زن عموي عزيز و عموي مهربانم ممنون از پيام زيبايتان دوستتان دارم تا هميشه انشاءاله تولد فرشته كوچكمان اليسا
مامان مهناز
16 شهریور 93 14:00
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم تولدت مبارک رادمهر جون ایشاله 120 ساله بشی عزیزم
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم از پيام پرمهرتان لطف كرديد