رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

یک سال و یازده ماهه شدی مهربانم

1393/5/16 2:43
نویسنده : مامان فرناز
164 بازدید
اشتراک گذاری

شکــــوهِ دلپسند من

باز هم ماه مهربانی رسیده ماهی دیگر، و یک غرق شدن در رویای چند ثانیه ای دیگر، برای من.
رویای 16 شهریور 91 همان 16 خاطره انگیز مقدس همان که تو با آمدنت قداست بخشیدی اش لااقل برای من

گمان نمی برم عدد 16 را ببینم و بشنوم و یاد آن روز پُر عظمت نیافتم.
که 16 با من عجین شده

امروز، پنج شنبه 16 مرداد 93 بیست و سه ماهه شدی درست یک سال و یازده ماه پیش

پنج شنبه ساعت 7:30 صبح نفست با نفسم یکی شد

آقای کوچک من
چیزی نمانده تا تولد دو سالگی ات.
چیزی نمانده تا بهار آمدنت...

بهار که جای خود، تو همه فصلها را بهار کرده ای.
همین که باشی، بهار هم هست.
دیگر چه رسد به اینکه با من حرف بزنی نگاهم کنی بخندی بدوی و ....

اصـــــلا" بهار، یعنی تو...

مبارک باشه این بیست و سه ماهه شدنت، زیبای من.

23 ماهه که من مادرم

23   ماهه هر شب، به تو نگـــاه کردم و چشمام رو بستم
23  ماهه به محــض بیدار شدنم تو بودی، جلوی چشـــــمام

23 ماهه شدم تو و کمتر فرحناز

23 ماهه عاشقی کردم با تو
23  ماه بوسیدمت، بوییدمت، دیـــــدمت

مدهوش تو شدم.

پروردگارم ممنون بابت این 23 ماه هدیه ی بی نظیر،

23ماهه ی شیرینم.
دوستت دارم، تا ته ته دنیا.

پسندها (5)

نظرات (2)

جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
19 مرداد 93 18:56
با سلام شما در قرعه کشی سالانه جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت و در یافت هدیه به نام خود به صورت زیر عمل کنید ممنونم جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com
ps
20 مرداد 93 0:10