رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

اجازه هست بشم فدات

1393/3/25 2:27
نویسنده : مامان فرناز
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مهربون اجازه هست بشم فدات ؟ اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات ؟ شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات ؟ اجازه هست بیای پیشم یکم بگم دوست دارم ؟ تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی کسی بهت بگم اجازه هست دلم بشه فدات ؟ اجازه هست خیال کنم تا آخرش مال منی ؟ 

  • رادمهرم عزیز مهربانم قربون اون زبون شیرینت که روز به روز شیرین تر و قشنگ تر صحبت میکنی مهربانم که به مامان می گی عاشقتم مامانی تو منو عاشق کردی خوش بحال مامانی که تو عاشقشی عزیزم امروز به مامانی گفتی مامان دوستت دارم تو مهربونی عزیزمی تشکر که مامان خوبمی قربونت برم خوشحالم که مامان خوب می بینی عزیز مامانی وقتی انقدر قشنگ و با احساس صحبت می کنی دلم می لرزه یه حس عجیبی بهم دست می ده گلم حرفات انقدر شیرینه که دوست دارم از صبح تا شب فقط تو حرف بزنی و من گوش کنم و تک تکشون رو ثبت کنم ولی افسوس که کارهای روزمره نمی زاره رادمهرم مهرت همیشه افزون باد مهربانم بابت همه مهربانیهایت تشکر دوستت دارم 

 

پسندها (8)

نظرات (1)

مامان نصیر جون
27 خرداد 93 11:09
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین مخصوصا آهنگ وبلاگتون خیلی نازه میشه اسم آهنگ رو بگین واسه دانلود میخوام هر وقت گوش میکنم دلم میگیره رادمهر جون رو ببوسین . سلام عزيز ممنون كه به وبلاگ رادمهرم سرمي زنيد و نظر مي ديد نظر لطفتونه وبلاگ شما هم زيباست نصيرجون رو خدا حفظ كنه عزيزم دوست ندارم دلت بگيره انقدر او رو دوست دارم امين رستمي نصير جون ببوسيد