رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

لبخندت را در طلوع خورشید می بینم

1393/3/3 3:12
نویسنده : مامان فرناز
216 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم درست لحظه ای که محکم تو را در آغوش میفشارم و تو از گوشه چشمانت مرا می پایی همه ی حس وابستگی و دلبستگی ات را میفهمم....
برای هر گریه ات تعبیری است....
شیرینم ! گریه نکن رزق و روزی ات در جام واژگونی در تن من تعبیه شده و تو گرسنه نخواهی ماند..
شیرینکم! بیقرار مشو آغوشم صمیمانه ترین پناه توست از تلنگر دنیا دلگیر مشو 

 

عزیر رادمهرم عطر تو بود به گمانم که اینجا را پر کرد از خوبی و امید و خاطره......گمانم که نه.....قطعاً عطر تو بود....وگرنه این همه خاطره با یک نسیم ملایم زنده نمی شد....و یک زمین مرده مرطوب و سبز نمی شد.....نکند باز هم تو دلی برده ای....... 

عجیب بود از اتفاقی که دیشب افتاد.....از گردی که روی پلک آسمان نشست می شد فهمید تو کمی اخم کرده ای...هرچند نمی دانم کجا....نمی دانم پیش کدام آینه.....باز هم تلنگر و باز هم اشکت مرا کشت نه یک بار بلکه هزاران بار مرا می کشد این ناراحتیت 
من دارم با اتفاق های دورو برم زندگی میکنم....و تو را با طبیعتی که نفس می کشد تماشا می کنم.....
من لبخند های تو را در طلوع خورشید می بینم...در طلوع ماه می بینم....در طلوع ستاره ها می بینم....من همه چیز را در حال طلوع می بینم وقتی تو داری لبخند می زنی..........
من لبخند های تو را در نگاه شوق آفرین کبوتری که طلایی ترین گنبد چشم های تو را در آغوش گرفته می بینم....من لبخند تو را زیر گره همان دستمال سبزی که به پلک های تو دخیل بسته می بینم.....
من لبخند های تو را در تکرار بارانی که از شوق هوای تو خودش را زمین می زند می بینم....لبخند های تو را در صدای ریشه های نرم نیلوفر که آرام و باوقار زمین را چنگ می زند می بینم......من لبخند های تو را در عطر و بوی گل های شب بو که حالا شب و روزشان یکی شده می بینم......
اصلا تو را من مدام در حال لبخند می بینم.....نکند مثل دیشب اخم کنی.....آسمان دلگیر می شود.....قفسی تنگ می شود.....نکند دوباره اخم کنی اخم نکن اشک نریز بخند برای همیشه بخند 

اصلا به ما چه که دنیا جای امنی نیست! به ما چه که روزگار چه بازی هایی دارد ! 

تو بخند بی صدا یا با قهقهه ....تو ی بیداری یا توی خوابی عمیق ...تو بخند.....

برایت آرزوها دارم..................................

پسندها (3)

نظرات (1)

ajij
8 خرداد 93 7:55
سلام فرنازجون.خوبی عزیزم؟ ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ن رس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ پسرم سرزدید نظر لطفتونه امیدوارم خداوند این محبت الهی را نصیبت کند و فرزندی زیبا و شایسته داشته باشی ممنون که برای عضو شدن دعوتم کردید حتما عضو می شوم دوباره سربزنید منتظرتان هستم