رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

دوستت دارم هایت

1393/2/20 3:50
نویسنده : مامان فرناز
191 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز رادمهرم هر وقت می خوام از محبتهایت بنویسم اشک در چشمانم حلقه می زند گلم خیلی وقته که با صدای زیبایت محبتهایت را نثار مامانی و بابایی می کنی چند هفته ای است که کاملا جمله می گی عاشق حرف زدنتم عزیزکم روزی صدبار می گی مامانا دوستت دارم مامانا عاشقتم مامانا عشقمی مامانا نفسمی مامانا فدات شم عزیزم تو مرا از دوستت دارم هایت سیراب کرده ای 

دوســتت دارم های من به مشابه دوستت دارم های توست
که وقتی ازت سوال می کنم ، چقدر دوستم داری؟
 در پاسخ می گویی: 
دو تا و یا ده تا و یا نهایتش به بزرگی محدوده دو دستانت...
دوست داشتنی در حــــد توان، به دور از دروغ و به وسعت آسمـــان،

گلم محبتت را نه به من

تا میتوانی به همه محبت کن

        و هرگز از محبت کردن دریغ مکن

                      شاید کسی باشد در این دنیا  
 
                             که جانش وابسته است، به محبت تو

پسندها (1)

نظرات (0)