رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

یک سال و هشت ماهه شدی گلم

1393/2/17 2:38
نویسنده : مامان فرناز
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.
دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.
خیلی زود گذشت.روزی که خدا یک فرشته را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.
امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.
ازتو وزیباییهایت.
 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود
یک سال و هشت ماه از آمدنت میگذرد
توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....
و شاید همین روزها غرق شوم...........

گاهی اوقات که دلتنگ نوزادیت می شوم 
به قاب عکست لم می دهم 
من ازگذشته ها برایت تعریف می کنم 

و تو 

فقط لبخند می زنی 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)