رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

عذرخواهي از نبودن

1397/2/4 20:08
نویسنده : مامان فرناز
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنينم سلام مهربونم سلام نفس مامان 

واااااااي كه چقدر دلم براي اين كلبه عاشقانه مان تنگ شده بود عزيزكم ببخش ماماني خيلي ناراحت بودم قصور از من نبود نمي تونستم وارد اين خونه قشنگمون بشم كلي تلاش كردم و پيغام پشت پيغام تا تونستم بيام و برات بنويسم 

عزيزم دلم خيلي تنگ شده بود با اينكه تو دفتر برات مي نويسم ولي يه حس قشنگي داره اينجا الان ديگه انقدر بزرگ شدي كه گاهي با من همراه مي شي و بعضي صفحات رو با هم مي بينيم و برات مي خونم و آگاهت كردم از اين كلبه و نوشته هاش

اميدوارم عذر ماماني رو پذيرفته باشي نازنينم💋💋💋💋

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان الیمامان الی
20 اردیبهشت 97 10:31
ای جانم ما هم دلمون تنگ شده بود برای دلنوشته های زیباتون محبت
مامان فرناز
پاسخ
فداي تو عزيزم ممنون از اينكه هستي💋💋