رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

پاييز ٩٦ و ماه محرم و ورودت به پيش دبستاني

1396/7/1 16:09
نویسنده : مامان فرناز
168 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم امروز روز اول پائيز و روز اول مدرسه و وارد شدن تو به دنيايي است كه تا به امروز تجربه اش نكردي بزرگ شدي و بي نهايت زود گذشت ولي حس درونم باور ندارد بزرگ شدنت را و دلهره دارم مثل همه مادران سرزمينم دلم بهانه مي گيرد نبودنت را باور ندارد صدايت در گوشم است در اين چند ساعتي كه نيستي و آوايي در گوشم زمزمه مي شود قوي باش اين لوس بازيا به تو نمي آيد راست مي گويد چه بي معني است احساسات من در مقابل پيشرفت و استقلال تو برو گلم خدا به همراهت اميدوارم پائيزهاي زندگيت پر از شادي و سلامتي و موفقيت باشد 
نازنينم دنيا مكانى تكرارى است اما تكرار اين روزها با وجود تو زيباترين تكرر زندگيم است. زيبايى درونى است و تو درون و بيرون زيبايى دارى. سرو خوش قامت من در بهشت موهايت معانى تفاهم و لذت را باز شناختم. مى خواهم بدانى چقدر دوستت دارم و تو پيش من از چه جايگاه ويژه اى برخوردار هستى. در اين برهه از هستى كه ما آن را زندگى مى ناميم دو نكته آموخته ام: يكى اينكه هر يك از ما در عالم وجود، انسان هايى ويژه و يكتا هستيم، و ديگر اينكه عشق بالاترين و قدرتمند ترين وسيله اى است كه در زندگى در اختيار داريم. گل نازم مطلبى درباره عشق خوانده بودم و از لحظه تولدت هر روز برايت آن جملات را مى خوانم تا با ديدى باز از عشق، عاشق شوى و عاشقانه زندگى كنى.
رادمهرم حالا كه به جد وارد اجتماع شدي چند نصيحت را از من هميشه به يادگار داشته باش: بدان كه همه مردم عادل و همه آنها صادق نيستند، در ازاى هر دشمن، دوستى هم هست،پسرم بياموز كه از باختن پند بگير و از باختن لذت ببر، از غبطه خوردن بر حذر باش و نقش و تاثير مهم خنديدن را ياد بگير.از حسادت دوري كن كه هميشه بهت گفتم بيزارم از حسد 
محبت كن و دورو نباش و هميشه افتاده باش
نقش مهم كتاب را در زندگيت فراموش نكن.
پسرم ياد بگير در مدرسه بهتر اين است كه مردود شوى اما با تقلب به قبولى نرسى. 
عزيزم ياد بگير همه حرف ها را گوش كنى و سخنى كه را كه به نظرت درست مى رسد انتخاب كنى، ارزش هاى زندگى را ياد بگير و در اوج اندوه تبسم كن و هيچ وقت تسليم هياهو نشو و اگر خود را بر حق دانستى پاى سخنت بايست و با تمام قوا بجنگ...
تعهد و مسئوليت ما "در مقابل زندگى" در اين سياره اين است كه از كليه و تواناييهاى خود براى رسيدن به آنچه توانايى آن را داريم استفاده كنيم و اين امتياز را براى كليه همنوعان خود نيز قائل باشيم
وقتى دنيا را ترك مى كنيم كه ناگريز روزى ترك خواهيم كرد، پيوسته جاى نيك ما خالى خواهد بود. برايم دعا كن كه محتاج دعاى تو با آن قلب پاكت هستم.
عزيزم تمام زندگيم براى توست، تمام وجودم مال توست، دوستت دارم بى نهايت و از خداوند براى داشتنت هميشه شكرگزارم. 
مهرت سرشار از مهر ،پاييزت مبارك ،گام اول مدرسه ات آغاز گامهاي موفق 
باني اين ماههاي عزيز دستگيرت عزيزم كه با عشق لباس سياه به تن كردي و منتظر عزاداري و به قول خودت با حسيني بودني،امام حسين يار تو و همه باشد.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان الی
3 مهر 96 15:02
رادمهر عزیزم ورودت به مرحله جدید زندگیت رو تبریک میگم، امیدوارم راهت روشن باشه عزیزدلم
مامان فرناز
پاسخ
ممنون زن عموي قشنگم 💋💋💋💋💋