رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

حسی ناب

1395/9/4 0:52
نویسنده : مامان فرناز
305 بازدید
اشتراک گذاری

خواب را به چشمان زیبایت دعوت می کنم بخواب ای کودک ناز دلنشین من 

سارها چه کوک می خوانند برای بهانه های خواب تو پلکهایت چه زیبا به روی هم بسته شده اند و چتر مژگان زیبایت سایه بر روی گونه هایت انداخته چه ناز خوابیدی دلبر من انگار نه انگار که از این چشمها گاهی شیطنت و گاهی خشم و گاهی اشک آمده چنان با آرامش بسته شده که دلم را می برد و فراموش می کنم خستگیهای روزانه را ،ناز کنار ناز تو هیچ است دستهایت را می گیرم لمس می کنم بوی روزهای عاشقانه ام را می دهد ، چشمهایت تمام فصل عاشقیست ،تو عشقی یا عشق تو چقدر زیباست این دقایق و چقدر دلنشین است نگاه تو در خواب چه زیباست این حس ناب که وقتی دستانت در دستانم است و به خواب می روی وقتی می خواهم جدا کنم چندین بار تلاش می کنی تا دوباره بگیری تا نگذاری جدا شود این حس زیباست و می برد تمام ناملایمات زندگی را انگار دوپینگ می کنم با بوئیدنت ،شکر که هستی بخواب رادمهرم بخواب برای من همه چیز 

پسندها (7)

نظرات (3)

شاهین
4 آذر 95 1:27
سلام خسته نباشید خدا قوت وبلاگ خیلی زیبایی دارید دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن ممنونت میشم http://2007.blogsky.com
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از حسن نظرتان چشم
مامان صفا
5 آذر 95 1:05
ماشالله چقدر بزرگ شده
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از حسن نظرتان😘😘😘😘😘😘😘
مامان الی
11 آذر 95 9:17
ای جانم عزیزدلم امیدوارم خوابهایت همه شیرین باشد و آرام
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از اینکه هستی مهربانم😘😘😘😘😘