رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

زندگی یعنی وجود تو

1393/4/9 2:00
نویسنده : مامان فرناز
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم می دونی امروز به چی فکر می کردم به این که زندگی چقدر پیچیده ولی ساده است 
زندگی در کنار تو برای من یه زندگی دو باره است 
زندگی یعنی اینکه تو بیایی و مامان رو بدون دلیل ببوسی
زندگی یعنی وقتی که دراز می کشم می یایی و روی دستای من می خوابی
زندگی یعنی وقتی ناراحتم می یایی و با ناراحتی جویای احوالم می شی 
زندگی یعنی یهو چشمام رو باز می کنم می بینم که تو بغلم مثل فرشته ها خوابت برده 
زندگی یعنی اینکه می شینی پای تلویزیون و کارتون نگاه می کنی و منم مشتاقانه به تو نگاه می کنم 
زندگی یعنی تو وقتی که تو خونه بدو بدو می کنی و می گی مامانی بیا دنبالم با هم بازی کنیم و منم بدون هیچ مکثی دنبالت می یام و همبازیت می شم 
زندگی یعنی وقتی یک آهنگ شاد پخش می شه سریع شروع به نانای کردن می کنی و از ته قلبت می خندی 
زندگی یعنی وقتی شعرهایت رو می خونی مامانی هم با تو شروع به خوندن می کنه 
زندگی یعنی وقتی نشستی و مشغول بازی هستی تمام حرفهای مامانی رو زمزمه می کنی 
زندگی یعنی وقتی مامانی لباسی عوض می کنه با اشتیاق می یای و نظر می دی و می گی لباست خوشگله و قشنگ شدی و مامانی نمی دونه چه جوابی باید به این همه ذوقت بده 
زندگی یعنی تو-عشق تو- وجود تو - خنده های تو - بازیهای تو - شیرین زبونیهای تو و خیلی خیلی چیزهای دیگه که واقعا نمی تونم بنویسم 
زندگی یعنی من زندگی یعنی تو زندگی یعنی ما و یکی گشتن با همه ی آنچه که هست مثل دریا با رود مثل آتش با دود و خدا را دیدن و از او پرسیدن راز این عشق که میسوزاند همه هستی ما را هر دم 

پسندها (4)

نظرات (0)