رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

روز جهاني كودك ١٦شهريور ٩٧

1397/7/16 8:42
نویسنده : مامان فرناز
175 بازدید
اشتراک گذاری

سازت، اگر! عشق بنوازد
همه خلقت خواهند رقصید…
زبانت، اگر! شیرین باشد
همه پروانه ها گرد تو خواهند آمد…
قلبت! دریای رحمت باشد
همه!!! در آن جا خواهند گرفت…
پس
عشق را بنواز !
با زبان دلت بخوان !
و با قلبت پذیرا باش!!!…
✿◕ ‿ ◕✿

مهربانم ،چقدر خوبه كه هستي چقدر خوبه كه كنارم مي نشيني برايم آواز مي خواني و من عشق مي كنم با نجوايت و ساز ناكوكت و چقدر به دلم مي نشيند حتي كلماتي كه به اشتباه زمزمه مي كني يكي از بهترين سرگرميهايت خواندن موسيقي پر عشق براي مادر است و چشمان زيبايت موقع خواندن حس تمام كلمات را به من منتقل مي كند برايم از مهر مي خواني و زمزمه مي كني دوستت دارم را وااااااي من چقدر خوشبختم،يكي از نغمه هاي شيرينت چقدر چشمات هنرمنده است كه در پستهاي قبل هم برايت گفتم از تاثير فوق العاده اين موزيك و از قبل ترها برايم زمزمه مي كردي اين آهنگ را و من با تو هم آوا مي شوم ،نازنينم پر شو از حس ناب عشق تمرين كن اين عاشقي خواندن را و اميدوارم عشقي بي مثال را در آينده تجربه كني و تمام عمق إحساست رو به پاي عشقت بريزي آمين🙏

بهانه بودنم روز جهاني كودك است امروز چه روز خوبي كه با بودن تو برايم معنا گرفت دوستت دارم تا هميشه روزت خوش دلبندم💋🌹

پسندها (5)

نظرات (0)