رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

ششمين جشن ميلادت

1397/6/17 11:30
نویسنده : مامان فرناز
327 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من:

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد 

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت
در آسمان دلم آفتابی شد.دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی
های دنیا باآمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ،
اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود و امروز روز میلاد دوباره تو است ، روزي كه تمام عمرم فداي اين يك روز 
و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه
زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو
معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم
از اینکه مال منی…گرچه در رویای خودم.
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده
که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت عشق پاكم و باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …
عشق من عاشقانه  تو را در آغوش مي گيرم و مي فشارم تو را ،
تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی وببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…. تولدت مبارک عشق من….

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
17 شهریور 97 12:20
تولدت مبارک عزیزم جشن
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم دوست نازنينم💋💋
عمه فروغعمه فروغ
17 شهریور 97 15:14
تولدت مبارک گل پسر گل
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم دوست خوبم💋💋
مامان الیمامان الی
22 شهریور 97 12:29
رادمهر جانم ششمین سالروز میلادت خجسته از خدا برات بهترین ها رو میطلبم الهی همیشه خوش و سلامت باشی و قدردان زحمت های پدر و مادر مهربان و نازنینت باشی محبتبوسبوس
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم عزيز مهربانم ،در كنار شما
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
4 مهر 97 10:53
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
رادمهر عزیز
ششمین سالروز تولدت مبارک !!!
 البته شرمنده با کلی تاخیر  زیباخجالتآرام
مامان فرناز
پاسخ
تشكر فراوان از لطفتان