رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

پنج سال و ده ماهه شدي

1397/4/20 2:16
نویسنده : مامان فرناز
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه الماسم وقتي بهت مي گم دونه الماسم چشمات رو گرد مي كني و با خشم به من نگاه مي كني و مي گي انقدر بدم مي ياد به من مي گي دوست ندارم مي گم خوب من دوستت دارم بايد با صفات خوب صدات كنم مي گي نه نگو آره عزيزم اين روزا همش با من سر جنگ داري كه اينو نگو و اونو نگو و در آخر هم مي گي اي بابا تو چقدر كم سوادي چرا نمي فهمي من چي مي گم ،اي واي بر من كه كم مي يارم در مقابل تو 

چه مي شه كرد بايد تن به خواسته تو بدم البته معقول و خودت مي دوني كه سخت دلگير مي شم از سماجتهاي بي دليل و كم اهميتي كه تو گاهي رعايت نمي كني و من بخاطر سنت مي بخشم 

عزيزم منو ببخش اگرنمي بينمت ،نمي خندانمت، منوببخش اگر در وظايف  ًمادري كوتاهي مي كنم و تو آزرده مي شوي 

رادمهرم اين روزا گنگم ،ماتم و خستم از دنيا و ببخش به تو منتقل مي شه اين حس منفي 

عزيزمامان سعي مي كنم اين روزاي تابستوني رو به خوبي و شادي بگذروني و در حد توانم برنامه ريزي مي كنم براي شاديت،برنامه آب بازي از طرف مدرسه رفتي و حسابي خوش گذشته بود بهت كه با اصرارت مجدد با ماماني رفتي بازم مي خواهي البته،قبل تر هم گفتم از تكرار يك كار زده نمي شي ،اين روزا جام جهاني فوتبال ٢٠١٨ و تو عاشق تر از قبل فوتبال بازي مي كني و تا فرصت گير مي ياري توپ و لباس فوتبال و يك رادمهر پرشور انقدر مي دوي كه شب بايد دوساعت پاهات رو ماساژ بدم قبلا از من مي خواستي كه دستات رو بزارم روي بارفيكس الان خودكفا شدي و دوپايي از چهارچوب در مي ري بالا و آويزون مي شي و مي گي مي زنم كه سيكس مكام بزنه بيرون و مي ياي پايين لباست رو مي زني بالا و گريه چرا نزد و دوباره 

نقاشيهات خيلي خوب شده و گاهي شك مي كنم خودت كشيدي ،عاشق پارك هستي و دو ساعت در روز بايد بري و دوچرخه سواري كني و به من هم پيشنهاد مي دي كه بگو دوستات هم بيان تنها نموني 

كتاب اسم قشنگت رو سفارش دادم و هديه من به تو گلم اميدوارم دوست داشته باشي 

 

عاشق تفنگ بازي شدي و من اصلا و ايدا دوست ندارم از اول تنها اسباب بازي كه برات نخريدم تفنگ بود ولي كادو چند تا گرفتي و با عشق پليس بازي مي كني و اينم مي زارم رو حساب تاثير محيط و فيلم 

سنجش براي ورود به مدرسه رو روز سيزده تير نود و هفت انجام دادي و چند ساعتي از صبح تاا ظهر درگير بودي و من از اينكه انقدر زود بزرگ شدي و هيچي نفهميدم اشك مي ريختم وقتي خودت برگه به دست بايد تنهايي تو هر اتاق مي رفتي و تست مي دادي بدون من حس عجيبي بود نه تنها براي من بلكه براي مامانهاي منتظر ديگه موفق باشي نازنينم همه تسنها رو به خوبي انجام دادي و براي شنوايي صدام كردن و رفتم داخل گفتن با توجه به آشتي كه تو مدرسه انجام داده و مشكلي نداره الان بازيگوشي مي كنه توجيهش كنين حرف شما رو گوش بده بهت گفتم بازي نيست انجام بده بريم خلاصه انجام دادي و خانم دكتر كلي خنديد كه دستات رو با شنيدن صدا مثل رقص مي بردي بالا و پايين اي شيطون 

از مدرسه زنگ زدن و گفتن براي مدلينگ انتخاب شدي و بابا راضي نيست قربونت برم خودت همچين اصرار داري انگار مي دوني و سر رشته داري فعلا نتونستي راضيش كني 

اين روزا كه فوتبال مي بيني همش مي گي بريم مسافرت اروپا و تك تك اسم تسمها رو مي ياري و در آخر هم مي گي نبرين خودم بزرگ شدم مثل وحيد و فريد مي رم تو رو نمي برم مگه خاله پروين رفته باهاشون تو همه جا مي خواي دنبالم بيايي😂😂😂

براي خاله ليلات مي خواي رفتي سركار باشگاه بخري و اسم باشگاهش رو بزاري رادليلا ،

مي خواي خواننده بشي شعر ليلا رو براش بخوني و اونم جيغ بزنه همينجور كه الان صداش مي كني جيغ مي زنه و روزايي كه حال نداره زنگ مي زني به قول خودت ناحارت مي شي كه چرا جيغ نزد 

عاشق مهموني رفتن و مهمون اومدني ولي بسيار زياد اذيت مي كني در اين مواقع و هميشه همانطور كه قبلا هم گفتم  در آخر ارزشيابي داريم از خودت و با اصرار خودت وقتي هم مي گم خودت چي فكر مي كني مي گي عااااالي ،من چي بگم ديگه😂😂😂

دوست داري بري سوريه بجنگي تاثير فيلم پايتخت و علاقه شديد به بهتاش داري و به خاطر اينكه به اون برسي غذا مي خوري😂😂 به خاطر اينكه ريزنقشي و اين ماماني رو اذيت مي كنه بردمت فوق تخصص غدد و آزمايش و عكس و تست استخوان و خدا رو شكر مشكلي نداشتي و همه فاكتورهاي سلامتي رو داشتي و كم نبود فقط دكتر گفت كه جثه ات ريزه و با ورزش و تغذيه و مكمل انشااله تقويت مي شه و مكملهات رو سروقت خودت پيگيري مي كني قربونت برم بردمت براي ثبت نام ورزش كارشناسي ورزش گفت براي زير هشت نه يال ورزش نه تنها مفيد نيست مضر هم هست و به اصطلاح مي سوزه بدنت فعلا شنا و يوگا آموزش مي بيني اميدوارم هميشه انقدر به ورزش علاقه داشته باشي 

خلاصه كه پسر پنج سال و ده ماه و چهار روز من خيلي پرشور و عجول و كنجكاو و گاهي بي اعصاب و شوخ طبع و دل نازك و بلندپرواز و خلاق و در حال حاضر حرف گوش نكن و تميز و ......هستي 

دوستت دارم يه دونه مامان ،ماه خوبي داشته باشي 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامانمامان
20 تیر 97 8:52
شاد وسلامت باشه زیر سایه پدرمادر عزیزش
مامان فرناز
پاسخ
ممنون از دعاي پرخيرتان دوست عزيز
مامان الیمامان الی
23 تیر 97 11:58
ماهروزت مبارک رادمهر جان پر شور و پر از هیجان محبت 
 
مامان فرناز
پاسخ
💋💋💋💋