رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

جشن پايان تحصيلي پيش دبستاني

1397/4/8 13:46
نویسنده : مامان فرناز
652 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز رادمهرم نازنين پسرم يك سال تحصيلي تو به اتمام رسيد و به خوبي مأنوس شدي با مدرسه و با اشتياق گذراندي اميدوارم در تمام مراحل زندگي اول سلامت و سپس موفق و پيروز باشي 

روزي كه قرار بود عكس فارغ التحصيلي بگيري متأسفانه مريض بودي و در عكسها كاملا مشهوده قربونت برم 

روز جشن فارغ التحصيلي ات سه شنبه ٩٧/٠٣/٢٣ بود و خيلي ذوق داشتي قرار بود در مورد دروغگويي اجرا داشته باشي و تو راه تمرين مي كردي و مدام مي گفتي نبايد من و من كنم و عزيزدلم وقتي سي دي جشن را دادند و ديدم كه من و من نكردي و خيلي قشنگ اجرا كردي و خودت هم راضي بودي 

موقعي كه باهات مصاحبه مي كردن من رسيدم و وقتي من و ديدي گفتي مامان تموم شد فارغ التحصيليم برام جايزه مي خري و با هم رفتيم و يه فيگور دايناسور كه قولش رو گرفته بودي خريدي و به شهربازي بيلينو كه يك بار سه سالگي رفته بودي و خيلي مشتاق بودي دوباره بري رفتي و خيلي خوب با ماشينها كار كردي و به قول خودت عشق و حال كردي

 

عزيزكم با مدرسه آينده سازان پيش مرواريد خداحافظي كردي و فقط براي كلاس شنا مي ري و هر روز مي پرسي فردا مدرسه دارم ؟

مهربانم ثبت نامت براي دوره اول را انجام داديم و سنجش و اقدامات بعدي را انجام داديم و آخرين واكسنت رو هم زدي البته نمي زدن چون زود بود ولي بخاطر سنجش بايد مي زدي و با مشورت پزشك و نامه انجام شد و خدا رو شكر مثل بقيه واكسنهايت هيچ علائم خاصي نداشتي 

عزيزكم رادمهر مهربانم اميدوارم هميشه سلامت و موفق و با اخلاق باشي دوستت دارم .

پسندها (7)

نظرات (7)

sarasara
8 تیر 97 14:15
اخی چه پسری گل پسری ماشالله
مامان فرناز
پاسخ
سپاسگذارم از نگاه قشنگتان🙏❤️
عمه فروغعمه فروغ
8 تیر 97 18:17
همیشه موفق باشی گل پسربغلبه امید موفقیت های بیشترمحبت
مامان فرناز
پاسخ
ممنون دوست نازنين از پيام پرمهرتان🙏❤️
عمه فروغعمه فروغ
8 تیر 97 18:18
سلام ممنون میشم پست آخر وبلاگم رو لایک کنیدمحبت
مامان فرناز
پاسخ
اطاعت امر 🙏

8 تیر 97 21:49
رادمهر جون جشن فارغ التحصیلیت مبارک 📚📖
اميدوارم پله های ترقی رو روز به روز بهتر طی کنی.
مامان فرناز
پاسخ
ممنون دوست عزيز از دعاي پرخيرتان🙏❤️
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 13:49
عزیزممم
انشلءالله همیشه موفق باشی
مامان فرناز
پاسخ
تشكر از لطفتان🙏
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 23:42
عزیزمم انشاءالله همیشه موفق باشه
 راستی خوشحال میشیم حضور گرمتونو توی وبمون ببینیم
ما وبتونو دنبال کردیم
دوست داشتین دنبالمون کنین
ممنووون😘😍
💐💐💐
💙💙
💐
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم با كمال ميل🙏🙏
مامان الیمامان الی
14 تیر 97 10:46
رادمهر جانم انشالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهت محبت امیدوارم توی همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزدلم بوس
مامان فرناز
پاسخ
ممنونم زن عموي مهربانم 💋💋😂