رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

دوسال و ده ماهگيت

1394/4/24 19:20
نویسنده : مامان فرناز
302 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه ام رادمهرم.

عزيز مادر تمام آن چيزی که درباره‌ تو در سرم هست ده‌ها کتاب می شود اما تمام چيزي که در دلم هست فقط دو کلمه است " دوستت دارم "

مــَن عـاشقت هــَستـَم …
و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے
هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم
هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم
هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…

شيرينم دوسال و ده ماهه شدي و با تاخير هشت روزه آمدم  ببخش جان مادر نه اينكه فراموش كرده باشم نه مشكل ارتباطي بود گلم خوشحالم كه آمدم و هستم

عزيزم  ماه رمضان رو به پايان است و عيد فطر نزديك است خوشحالم كه همدم و همنفسم در اين لحظه هاي قشنگ عاشقي با خالق يكتا بودي و اميدوارم خداوند به حرم وجود نازنينت و دستهاي كوچكت كه همراه من عاشقانه و پراحساس به سمت آسمان بلند مي شود و دعاگويمان هستي نگاه كوچكي به ما كند 

گل قشنگم من که جای خوردن افطار می بوسم تو را مانده ام فطریه ام گندم بود یا نیشکر ... ؟!

 

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان الی
30 تیر 94 15:34
انشالله که همه ایام زیر سایه الطاف خداوند، لبریز از عشق و محبت و مهربانی و نیکی باشه
مامان فرناز
پاسخ
ممنون مهربانم در كنار هم انشاءاله
مریم
14 مرداد 94 22:39
مبارکتون باشه امیدوارم در کنار هم سعادتمند و خوشبخت باشین همیشه ایام
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم از پيام مهربانيتان