رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

دوسال و نه ماهه شدي دلبندم

1394/3/16 12:51
نویسنده : مامان فرناز
241 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم پسرخوبم بار ديگر ماهروز شيرينت از راه رسيد بارديگر لمس بودنت تكرار شد دوست داشتني مامان عزيز مهربانم تمام داشته هایم یک طرف...داشتن تو هم طرف دیگر...
باز هم سنگینی می کند هیاهوی دل فریب لبخندت به تمام داشتنی ها
باز هم غرق شدن در حجم نگاهت می ارزد به غوطه ور شدن در تمام خواستنی های دنیادلم می خواهد دنیا را نظاره گر دنیایمان بسازیم می خواهم همه بدانند نيمه تابستان را نه از بوي مهرش میشناسم و نه از شوق رسيدن فصل  برگريزان پاييز آنچه اين پانزده روز مانده به آغاز پاييز را در خاطرم تداعی مي كند حرم نفسهاي مهرگونه ات و دستان كوچك و ضعيفي كه مرهمش گره خوردن در دستان من است می دانم آنچه دستانت را گرما می بخشد تنها حرارت برخاسته از جسمم نیست این دستها دو سال و نه ماه است که نام زیبای تو را هر شب می نویسند سي و سه ماه است که جایگاه اشک هایت را بوسه می زنند من این دستهایی را که رنگ تو را به خود گرفته اند می پرستم شب پرستاره ایست امشب امشب اشک هایم پل می زنند میان خاطرات و سرنوشت گفتنی های دلم را تو خود خوب میدانی خوب می دانی که خوشبختی من فرو رفتن در خطوط پیراهن توست عجب لذتی دارد بانوی افسانه های تو بودن بی شک در این افسانه ها ، هر کجا که آغوش تو باز باشد ، آنجا برایم باشکوه ترین 
قصر دنیاست آنچه نوشتم ، تنها پیشگفتاریست از عطش عشق محبوس در سینه ام بگذار این بار بلندتر فریاد بزنم بگذار آفريدگار مهربانت بداند که من و تو دست در دست هم خط می زنیم تمام سطرهایی را که عشق مان را مي بينند و تا ابد امتداد می دهیم این حس لطیف آسمانی رامهربانم  هميشگي  بي تكرارم دوستت دارم 

رادمهرم دردانه ام از اونجايي كه خيلي موسيقي دوست داري مي خوام براي اين روز دوست داشتني متن آهنگي كه بسيار شنيدني و زيباست و انگار شاعر هنرمندش از زبان قلب مامان نوشته كه انقدر به دلم نشسته ، من و تو هر روز به آن گوش مي ديم و ماماني با عشق برايت زمزمه مي كند رو تقديم قلب مهربانت كنم و برايت به يادگار بگذارم و يك نسخه تك آهنگ اين ترانه رو تو جعبه خاطرات و دوست داشتنيهاي كودكيت برايت به ارمغان گذاشته ام اميدوارم دوست داشته باشي

هنرمند كاري از بابك جهانبخش 

نجابتت واسم مثل یه سرپوش روی تلخیاس
توی نگاه سطحیت هم تمام عمقش پیداس
یه روز آروم یه روز از عشق مثل طوفانم انگاری
با تو هر روز یه جور خوبم چقدر خلاقیت داری
 
توی دنیای حد و مرز بدون مرز دوسِت دارم
بدون با افتخار یه عمر واست عمرمو میذارم
چشاتو تا که میبینم چشام بی وقفه میخندن
نگاه کن چی ازم ساختی چقدر چشمات هنرمندن
 
با خنده هات بهار میشه چی پشت خنده هات داری
که حتی توی فصل ها هم داری تاثیر میذاری
یه روز آروم یه روز از عشق مثل طوفانم انگاری
با تو هر روز یه جور خوبم چقدر خلاقیت داری
 
توی دنیای حد و مرز بدون مرز دوسِت دارم
بدون با افتخار یه عمر واست عمرمو میذارم
چشاتو تا که میبینم چشام بی وقفه میخندن
نگاه کن چی ازم ساختی چقدر چشمات هنرمندن

پسندها (10)

نظرات (2)

مامان الی
16 خرداد 94 15:40
رادمهر عزیز و دوست داشتنی سی و سومین ماهروز تولدت مبارک
مامان فرناز
پاسخ
زن عموي عزيز و مهربانم ممنون از پيام پرمهرت دوستتان داريم
مامان آنیسا
26 خرداد 94 8:16
خداحفظش کنه رادمهر عزیزمو
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم لطف داريد