رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

دو سال و پنج ماه گذشت

1393/11/16 22:49
نویسنده : مامان فرناز
203 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم

در ذهنم شهریور روی دامنم شکوفه میزند چه باران ببارد و چه نه 
و من 
گاه به رسمِ نسترن و گاه به رسم رازقی و گاه نهال زيبازیسته ام
و زُل زده ام به تو هر ماه چنين روزي نورسیده ی مي شوي برايم و من هر بار دلتنگی را به دوش مي كشم
دو سال و پنج ماه گذشت ؟
گذشت نه به راحتي بيان اين كلمه بلكه به گذشتن ثانيه هاي فراموش نشدني و دلچسب 
چه کسی میگوید گذشته ها گذشته است؟
گذشته در من است
گذشته از من است
گذشته در من نفس میکشد
در من بزرگ میشود
و هر روز به دنیا می آید
و من
همان مادری هستم
که بچه اش شده است
که توی گوش بچه اش اذان خوانده اند
و برایـــش چشم نظر آورده اند
من گذشته را هر روز حمل میکنم
و هر شب زمین میگذارم
اما چیزی از من کم نمیشود
این منم
منی که ذره ذره در من جمع شده
استخوان ترکانده
و حالا خوب میداند
کجاها را اشتباهی رفته
و کجاها را اشتباهی نرفته
من تاریخم
من نیاکان خویشم
من،اجداد خویشم
من،اسمِ خویشم,رسم خويشم
من سفر کرده ی خویشم
من چمدانم
یک چمدان که در کوپه ی قطار جا مانده است
و از شانزده شـهـریور نود و يك خودش را به ماه رسانده و به سال رسانده و 
تا ...
به پای یک شاخه گل سرخ، تمام سالهاي عمرم را مي دهم تا غنچه زيبايم هميشه پرطراوت و شاداب بماند

امروز , تاریخ با همه ی وجودش رقم میخورد دست های ما بهانه است
بهانه ای شیرین  برای اینکه دست در دست هم دست به هر چه بزنیم سپید شود بال و پر بگیرد و به پرواز درآید
مهربان ِ من
باز امروز
مهربــانوی تو خواهم شد
بیا اینجا کنار ِ خیال چشمهایم که مدام تو را میبیند گویی خوابی هستی از دورانِ ما قبلِ من
و تعبیر شدی
كه اينچنين لبخند زيبا بر لبانم مي نشاني
ماهِ من
امروز ماهتابِ تو خواهم شد
بیا اینجا گوشه ی نگاهم را از دنیا بگیر 
تا من تک مسافر قلبِ آب های آبی جهانت باشم
هميشگي ترينم هر روز و هر ثانيه در من تكرار مي شوي دوستت مي دارم يگانه ام

 

پسندها (14)

نظرات (9)

مامان زهرا
17 بهمن 93 13:03
عزیزم چه متن قشنگی ، انشالله گل پسرت 120 ساله بشه واز لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت ببری [گل راستی کوروش من یک روز از رادمهر جون بزرگتره
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم نظر لطفته اي جانم كورش جون رو از طرف من ببوس دوست نازنين رادمهرم اميدوارم پاينده و موفق و سلامت باشند
مامانی تبسم
17 بهمن 93 13:40
بسیار بسیار قشنگ حس و عشق مادرانه ات رو با این کلمه ها و جملات بیان کردی امیدوارم پسر کوچولوی دو سال و پنج ماه ات همیشه لبخند به لب باشه.. همیشه سالم باشه... همیشه جاودان باشه عزیزکم 29 ماهگیت مبارک
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم خوشحالم كه خوندي و پسنديدي خداوند گل قشنگت رو حفظ كنه
مامان هانا و آریا
17 بهمن 93 14:04
مثل همیشه زیبا و فوق العاده بود عزیزم رادمهر جان
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه به ما سرمي زني نظر لطفته گلم بوس براي شما و گلاي قشنگت
افسانه
17 بهمن 93 23:00
سلام عزیزم . وای ! چه متن قشنگی گذاشتی ماشالله به پسمل خوشگلت . خدا حفظش کنه . ایشالله پسر نازت همیشه در پناه خدا سلامت و خندون باشه ممنون که به من سر زدی گلم . ببوسش شازده پسر رو
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم لطف داري گلم چشمانت زيبا مي بينه همچنين شما و روشاي نازنينم
مامان آنیسا
18 بهمن 93 15:39
با وجودی که بچه داری خیلی سخته ولی در نهایت زود میگذره
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم دقيقا همينطوره مثل باد مي گذره خدا انشاءاله محافظشون باشه
♥ نیکتا ♥
24 بهمن 93 15:59
عزیزم امیدوارم پسرتون همیشه سلامت باشه . راستی به منم سر بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
مامان مهربون
25 بهمن 93 21:48
چه قشنگ و با احساس
مامان فرناز
پاسخ
عزيزم نظر لطفته ممنون كه هستيد
مامان آنیسا
28 بهمن 93 8:33
چه متن قشنگی بود عزیزم ایشالا که گل پسری همیشه شاد و خندون باشه
مامان فرناز
پاسخ
عزيزم لطف داريد ممنونم
کوثر
28 اسفند 93 8:27
سلام خاله جون .خوبید؟رادمهر جون چطوره؟ امیدوارم هر دو خوب باشید. فکر کنم منو یادتون بیاد.میخواستم بگم که میشه به وبم سربزنید. خوشحال منیشم!!! باآرزوی سالی پر از خوبی وعطوفتــــــــــ.
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ما خوبيم اميدوارم سال جديد برايت سرشار از موفقيت باشه