رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

نگاهت در چشمانم جاريست

1393/11/1 1:40
نویسنده : مامان فرناز
243 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه مامان رادمهرم 

دیشب از تلویزیون آهنگی پخش میشد که تورو محو خودش کرده بود.چنان به تلویزیون خیره شده بودی که انگار مضمون اون آهنگو میفهمی.و من... و من مثل همیشه وقتی تو به برنامه ای که دوست داری خیره میشی به تو زل زده بودم.
پسرم تو نگاهت با من نبود اما من غرق نگاهت شده بودم.تصویر اون آهنگو تو چشمای تو نگاه میکردم و لذت میبردم از این همه جذابیت چشمان قشنگت.
وقتای دیگه حتی یک لحظه نمیشینی تا من تو چشمای نازت خیره بشم.من عاشق اینم که دنیارو تو قاب چشمای بی نظیر تو ببینم.چقدر اینطور دیدن دنیا آرامش بخشه.انگار اون لحظه ها یادم میره اون چیزی که توی چشمای توئه همون دنیاییه که ازنظر من ارزش یک نگاه روهم  نداره.همون دنیایی که تو چشم من حقیرتر از اونه که بهش دل ببندیم.همون دنیایی که خیلی وقت پیش ازش دل کندم و تو شدی تنها رشته اتصال من به اون.
اما عزیزترینم رادمهرم ! همون دنیا وقتی تو چشمای تو جا خوش میکنه انگار چیزی داره که منو به بودن و نفس کشیدن مشتاق میکنه.و اون وقته که من میخوام چشم از چشمای تو برندارم تا دلم قرص باشه به اینکه تورو دارم و میتونم با تو و درکنار تو هوای این دنیای... رو نفس بکشم.
رادمهر مامان! تو حتی با نفسهات هوای خونه رو خوشبو میکنی تا مامانی بتونه راحت تر نفس عمیق بکشه.وقتایی که دلم میگیره میدونم که فقط کافیه یک لحظه در خودم فرو برم تا پسرشیرینم به طرفم بیاد وبا یک بوسه حالمو اونقدر خوب کنه که صدای خنده هامون تا آسمون بالا بره.
دیشب وقتی آهنگی که توجهتو جلب کرده بود تموم شد تازه متوجه شدی که من تو چشمات زل زدم.برای یه لحظه تو چشمای من خیره شدی.برای یک لحظه خودمو تو چشمات دیدم و دلم لرزید.برای یک لحظه منو تو چشمای زیبات جا دادی و من اون یک لحظه رو انگار هزار سال زندگی کردم.
وحالا که بازم به اون لحظه فکر میکنم بازم دلم فرومیریزه و عشقت تو قلبم طغیان میکنه و از چشمام سرازیر میشه.
میوه ی دلم دنیا بدون تو جایی برای زندگی نیست.من دلم میخواد همیشه خودمو تو آینه چشمای تو ببینم و بعد با هم از ته دل بخندیم.
رادمهر شيرينم میشه بازم منو  تو چشمات جا بدی؟

پسندها (13)

نظرات (2)

مامانی
4 بهمن 93 10:55
متنت خیلی قشنگ بود .. خیلی به دلم نشست به قول شما اتصال ما با دنیا فرشته هامون هستند انشاالله خدا حفظش کنه رشته اتصالت رو
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون نظر لطفته خوشحالم كه به دلت نشست خداوند فرشته شما رو هم حفظ كنه
مامان آنیسا
5 بهمن 93 7:58
چه عکس خوشکلی عالی بود عزیزم
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از حسن نظرت چشماتون قشنگ مي بينه