رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

قصه ما قصه عشق من و تو

1393/7/25 2:30
نویسنده : مامان فرناز
167 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم يكي يك دانه ام

با تو ، به عشق تو ، یک قصه دیگر ، قصه من و تو قصه مادر و پسري عاشق

با تو ، در کنار تو ، قصه از نو ، نفسی دیگر هم نفس هم تا ابد

یک نفس تازه از یک دیدار عاشقانه ، از نگاه مهربان تو به چشمهایم

با تو بودن خاطره ایست همیشه ماندگار ، اما بی تو بودن قصه ایست از یک روز تلخ که از ذهن فراموش شده ، اما از دل بیرون نمیرود و اعماق دل را میسوزاند!

با تو ، همیشه با تو ، تا آخرش با تو ، حتی لحظه مرگم نیز با تو... چقدر شیرین است! شیرین است به شیرینی طعم بوسه های تو !

با تو ، در آغوش تو ، قلبم برای تو تا ابد ، تا آن لحظه که دیگر طلوعی را نخواهم دید تو را میبینم که زندگی منی ، یک غروب شیرین ، از یک زندگی عاشقانه ، زندگی که عشقمان در آن پا برجاست  ، لحظه های گرمیست ، به گرمی آغوش مهربان تو !

قصه من و تو حقیقتیست بی پایان یکی بود ، یکی نبود  من بودم و تو نبودي زیر گنبد کبود .....  من بودم و تو نيز آمدي حالا دیگر تو هستی و یک مجنون !

قصه من و تو اگر قصه است ، به این خاطر است که مثل من و تو کسی نیست عاشق باشد و دیوانه !

یک عشق پاک ، دو قلب ساده و یکرنگ سرگذشت دو عاشق از امروز تا لحظه مرگ قصه عشق مادر و فرزند قصه اي است بي پايان عشقي وصف ناشدني و خدايي قصه ایست از من و تو !

بهتر است که در پایان این کتاب نوشته شود ::: این داستان تا ابد ادامه دارد !

تا ابد ، با تو ، در کنار تو ، به عشق تو ادامه دارد  قصه من و تو!

 

پسندها (4)

نظرات (4)

ونیزی
25 مهر 93 7:15
ممنون از لطفتون
مامان بردیا اریایی
30 مهر 93 20:05
سلاممممممممممممممممممم خیلی خیلی پسر نازی دارین خدا حفظش کنه خیلی کیف کردم با دیدن عکس هاش اگه دوست داشتین به ما سر بزنین
مامان فرناز
پاسخ
سلام ممنون نظر لطف شماست خوشحال شدم به وبلاگ رادمهرم سرزديد به روي چشم خوشحال مي شم
مامان شازده کوچولو
2 آبان 93 16:01
1000 ماشالله به پسر گلتون .چقد مامان مامان با احساسی سلام ممنون از نگاه پر محبتتان خوشحالم كرديد
marzieh
3 آبان 93 15:05
سلام عزیزم.ماشالله چه پسر ماهی.ممنون به وب طاهای من سر زدید ممنون عزيزم نظر لطف شماست