رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بخشنده همچون خورشید

بی تو هرگز کی توانم

1393/2/31 3:02
نویسنده : مامان فرناز
283 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر گلم ای پسرم هستی مادر
دردانه ی من ماه درخشنده ی اختر
صد بوسه به رویت به فدایت دل و جانم
یک ثانیه بی تو نتوانم نتوانم.......

بی تو هرگز 
نازنینم ٬نوبهارم٬باتو گم گشته خزانم
با تو دنیا رام و شیرین ٬بی تکلف مهربانم
ماهتاب روشن من ٬هر چه تاریکی رمیده
رنگ شب تاری غباری٬گردغم دیگر ندانم
عشق شورانگیزت ای جان چون نفس در من دمیده
جای خون جوشیده عشقت در وجودم در رگانم
دل به یغما برده ای بیدل منم دلدار تو
خود فراموشم شده٬سرشارم از تو در نهانم
من چه خوانم نامت ای رنگین ترین رویای من
انتهای هر چه خوبی٬عاجز و الکن زبانم
لحظه ای هرگز مبادا بی تو مانم جان من
                     در هوایت زنده باشم٬بی تو هرگز٬کی توانم؟

پسندها (1)

نظرات (0)